בעל ואישה משכילים ממרכז הארץ, שניהם עובדים בתחום הטכני, הביאו לעולם שלושה ילדים ולא מזמן הפכו לסבא וסבתא לנכד. האישה תומכת בשידורי ערוץ 14 ו"מכורה לדבריו של ינון מגל", בעוד שהבעל תומך בשידורי 13 ו"ברביב דרוקר במיוחד". מאז פרוץ המלחמה, האישה מקפידה לראות ערוץ 14 בלבד.

הבעל, באמצעות עורכת הדין שרין סולן, טוען כי הוא עובר תקופה לא פשוטה. לדבריו, בתחילת המלחמה אשתו הייתה בדעה של רבים, שהיה כאן מחדל, אבל חודש אחרי היא כבר החלה לשנות דעה וטענה שהצבא וגורמי הביטחון הם אלה שהוליכו שולל את הדרג המדיני ובעיקר את ראש הממשלה בנימין נתניהו. "בהתחלה עוד ניסיתי להבין את מקור הדעה הנחרצת של אשתי כי היו לא מעט שחשבו כמוה. אמרתי לעצמי שזכותה לחשוב כך, במיוחד שאנחנו בית שלא כופה דעה האחד על השנייה".

רביב דרוקר (צילום: צילום מסך חדשות 13)
רביב דרוקר (צילום: צילום מסך חדשות 13)

לימים, התברר כי האישה "אובססיבית וכל מה שמעניין אותה אלה שידורי ערוץ 14" התומכים בדעה שלה ושל רבים כמותה. "אשתי פיתחה טינה לכל דעה שאינה תומכת בימין. היא מנהלת משטר דיקטטורי בבית ולא מאפשרת לאף אחד לראות טלוויזיה למעט לערוץ 14". עוד הוא הוסיף: "ניסיתי להבין ממנה וספגתי אמירות כמו 'אצלנו בבית לא יראו ערוץ 13 או 12, מדובר בחבורה של שמאלנים שמקשטים את האולפנים שלהם ב'ימני מחמד' אחד או שניים' היא הטיחה לעברי".

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

הדיונים האלה שעלו לטונים גבוהים לא אחת נמשכו לאורך חודשים עד שלפני כחודש, העימות עלה על מסלול כמעט אלים. הבעל ראה ערוץ 13 והאישה כיבתה את הטלוויזיה או העבירה לערוץ 14 . הבעל הדליק שוב את הטלוויזיה ואשתו שוב כיבתה. בשלב הזה דווקא האישה בחרה להזמין משטרה כשהיא טוענת לבריונות.

הפטריוטים, ערוץ 14 (צילום: צילום מסך ערוץ 14)
הפטריוטים, ערוץ 14 (צילום: צילום מסך ערוץ 14)

"הוא מכור לשמאלני רביב דרוקר, שמרעיל את המדינה בפרשנות שלו ובהתחסדות כאילו הוא יודע הכל מבכירים של הבכירים. ינון מגל לפחות לא מסתיר שהוא ימני ולא מתיימר לדעת הכל. הוא פרשן כמו שכתוב בספרים, הגיוני גם אם זה ההיגיון שלו בלבד, אבל הוא לא מתחסד ומתיימר כמו דרוקר".

עוד הדגישה האישה: "מאסנו בחבורת השמאלנים שמרעילה את המדינה בשם האינטלקטואלים כאילו יש להם בעלות על החוכמה". הבעל לעומת זה לא יכול לראות ערוץ שלדבריו מצהיר כי הוא מאמין רק בדעה אחת. האישה ביקשה צו שיאסור על בעלה לצפות בערוצי הטלוויזיה ובתמורה היא לא תצפה בסלון הבית בערוץ 14.

שרין סולן (צילום: יח''צ)
שרין סולן (צילום: יח''צ)

עוה"ד סולן הדגישה כי מדובר בשני אנשים מאד אינטליגנטים שנקלעו לעימות קטנוני ובלתי מוסבר. אולי העימות הזה הוא תולדה של מערכת יחסים עכורה לאורך שנים, אבל הדבר יתברר אחרי שהזוג יגיע ליישוב סכסוך.