אישה בת 29 פנתה ליועצת הזוגיות של ה-The Sun הבריטי DEIDRE בנושא מערכת היחסים שלה עם בעלה בן ה-31. לאחר שלוש שנים יחד, היא גילתה שלבעלה יש פטיש שהיא לא הכירה קודם לכן והגילוי הזה גרם לה לחוש אי נוחות ולפקפק בזוגיות כולה.

"אחרי מערכת יחסים של שלוש שנים חשבתי שאני באמת מכירה את בעלי, אבל גילוי מטריד גרם לי לפקפק בכל דבר. גיליתי שיש לו העדפה מינית שאפילו לא שמעתי עליה קודם - חניטה. למרות שזה לא נורא כמו שזה נשמע, זה עדיין גורם לי לאי נוחות עצומה ועד כה לא הצלחתי להסכים לשתף אתו פעולה", כתבה האנונימית.

סקס (צילום: אינג'אימג')
סקס (צילום: אינג'אימג')

היא המשיכה: "אני בת 29 והוא בן 31. בניסיון להרגיע אותי, הוא הסביר: 'זה רק מצב שבו אדם אחד מתעטף כך שהוא לא יכול לזוז והופך לאובייקט משחק של השני'. הוא אומר שזה לא קשור לפגיעה בי, אלא עניין של כניעה, אילוץ והשחרור הכי מדהים. הוא רוצה לעטוף אותי מכף רגל ועד ראש בתחבושות כך שלא אוכל לזוז. לדבריו, הייתי הופכת ל'צעצוע המין האולטימטיבי'. אבל הרעיון מפחיד אותי וגורם לי להרגיש קלסטרופוביה".

עוד היא הסבירה: "עסקנו בעבר ב-BDSM קל והשתמשנו מדי פעם בכיסוי עיניים, אבל הוא תמיד דוחף ליותר. אני רואה שהוא לא מרוצה ואני חושבת שהוא מתחיל להיות מתוסכל כשהוא חוזר על הבקשה שוב ושוב. ניסיתי להציע הרפתקאות מיניות אחרות, אבל אני יכולה לומר שחניטה היא הדבר היחיד שהוא באמת רוצה".

סקס, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)
סקס, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)

"הלוואי שידעתי על ההעדפה שלו לפני שהתחתנו. האם יש דרך לספק אותו מבלי להיכנע לדרישה הזו, או אפילו לגרום לו לשנות את העדפותיו המיניות? אני מודאגת שאם לא נפתור את זה, הוא יבגוד כדי לספק את צרכיו או שנצטרך להיפרד", סיכמה האנונימית.

בתשובתה, יועצת הזוגיות DEIDRE השיבה לה: "אף אחד לא צריך להשתתף בפעילות אינטימית שאינו מרגיש בנוח איתה". בנוסף, היא המליצה לזוג לנהל שיחה פתוחה על הנושא ולבחון אפשרויות לפשרה. "שקלו לפנות למטפל זוגי או מטפל מיני מוסמך שיוכל לסייע לכם לחקור את האפשרויות העומדות בפניכם ולמצוא פתרון שיתאים לשניכם".