גבר בשנות ה-40 לחייו פנה באופן אנונימי ליועצת הזוגיות של ה-The Sun הבריטי DEIDRE בנושא מביך שלדבריו מתרחש בביתו של חברו שם הוא מתארח, כשבתו נמצאת שם.

"אני גרוש בן 48, הנמצא בתהליך רכישת דירה חדשה לאחר גירושיי" , כתב האנונימי. "עד שהדירה תהיה מוכנה בעוד מספר שבועות, חבר הציע לי להתארח בחדר פנוי בביתו ללא תשלום. לחברי בת בשנות ה-20 לחייה הגרה עמו. כאשר הוריה נוכחים, היא מתנהגת בנחמדות ובתמימות. אולם, ברגע שאנו נשארים לבד, היא מסתובבת בבית בלבוש חושפני או אפילו עירומה למחצה".

מנסה לפתות את חבר של אביה? (צילום: אינגאימג)
מנסה לפתות את חבר של אביה? (צילום: אינגאימג)

הוא המשיך: "שנינו עובדים מהבית במהלך היום, בעוד שהחבר ואשתו יוצאים לעבודה. לאחרונה, כשהוריה יצאו לסוף שבוע, עליתי לחדרי להביא משהו וגיליתי שהיא השאירה את דלת חדרה פתוחה בכוונה. היא עמדה שם עירומה וחייכה אליי. נמלטתי מהבית במהירות. אין לי שום כוונה לפתח איתה מערכת יחסים".

"אני חושש מהימים הקרובים, כאשר הוריה יצאו לחופשה ואשאר לבד עם הבת", הסביר בן ה-48. "אני שוקל לישון ברכבי במשך השבועיים שהם יהיו בנסיעה, כי אני לא בטוח שאוכל לעמוד בפיתוי".

בתשובתה, יועצת הזוגיות DEIDRE השיבה לאנונימי: "המצב שאתה מתאר הוא אכן רגיש ומסוכן. חשוב שתפעל בצורה נחושה כדי להגן על עצמך ועל מערכת היחסים עם חברך. ראשית, עליך לשוחח עם הבת באופן ברור וישיר. הבהר לה שאינך מעוניין בקשר רומנטי או מיני. יתכן שתצטרך לחזור על המסר הזה מספר פעמים עד שהיא תבין ותקבל אותו".

מעדיף לישון במכונית (צילום: ingimage/ASAP)
מעדיף לישון במכונית (צילום: ingimage/ASAP)

"במקביל", היא המשיכה "נסה להימנע ככל האפשר משהייה לבד איתה בבית. מצא מקומות חלופיים לעבודה במהלך היום, כמו בתי קפה או ספריות. זה יעזור לך להימנע ממצבים מביכים או מסוכנים. אם אתה חושש מהתקופה שבה הוריה יהיו בחופשה, כדאי לשקול אפשרויות דיור זמניות אחרות. אולי חבר אחר יכול לארח אותך, או שתוכל לשכור צימר לתקופה קצרה עד שדירתך החדשה תהיה מוכנה".

"אם בכל זאת תחליט להישאר בבית החבר, הקפד לשמור על גבולות ברורים. אל תשהה איתה לבד בחדרים סגורים והימנע מכל מגע פיזי או התנהגות שעלולה להתפרש כעידוד מצדך. זכור, ההגנה על עצמך ועל מערכת היחסים עם חברך היא הדבר החשוב ביותר כרגע. אל תהסס לפנות לעזרה נוספת אם תרגיש שאתה זקוק לכך", סיכמה.