אנונימית בשנות ה-40 לחייה שיתפה את סיפורה המורכב בפורום ברשתות החברתיות, לאחר שניהלה רומן מחוץ לנישואיה. היא מתארת כי היא נמצאת כעת במצב רגשי סבוך: מצד אחד היא חשה אשמה כבדה כלפי בעלה, ומצד שני היא עדיין מרגישה משיכה עזה לגבר שאיתו בגדה.

היא הודתה כי היא נמצאת במבוי סתום. היא אינה רוצה לעזוב את בעלה, לא מתוך אהבה אליו אלא מחשש שהגילוי יהרוס את חייו. במקביל, היא מבינה שהגבר השני אינו מעוניין בקשר רציני איתה. "יצרתי לעצמי פנטזיה שאני מיוחדת עבורו, אבל עכשיו אני מבינה איזו טיפשה הייתי", כתבה האנונימית. "נפלתי בפח של הקלישאות שלו".

בגדה בבעלה והבינה שהבחור הזר לא מעוניין בקשר רציני (צילום: אינג'אימג')
בגדה בבעלה והבינה שהבחור הזר לא מעוניין בקשר רציני (צילום: אינג'אימג')

התגובות לפוסט שלה היו מעורבות. חלק מהמגיבים דחקו בה לספר לבעלה את האמת, גם מתוך ההבנה שמגיע לו לדעת וגם מתוך מחשבה שזה עשוי להקל על מצפונה. אחרים הציעו לה לבחון מה הוביל אותה לבגידה מלכתחילה.

האנונימית עצמה הסבירה שהיא חושבת שהבעיה נעוצה בתפיסה העצמית שלה, ולא בהכרח בבעיות בנישואיה בינה לבין בעלה. היא מתלבטת כעת כיצד להתמודד עם ההשלכות של מעשיה ועם רגשותיה המעורבים.

אני תקועה בין הרצון להיות כנה לבין הפחד מההשלכות. בין הכמיהה לאהבה אמיתית לבין ההבנה שטעיתי. אני יודעת שאני צריכה לקבל החלטות קשות, אבל אני מרגישה משותקת מפחד ומאשמה", סיכמה.