גבר אנונימי שיתף לאחרונה את סיפורו המטריד ברשת החברתית Reddit, ובו הוא מתאר כיצד החל לחשוד שאשתו בוגדת בו בעקבות סדרת גילויים מוזרים בארון הבגדים שלהם.

הסיפור החל לפני כחצי שנה, כאשר הגבר מצא גופייה מקופלת בשידה שלו, אותה לא זיהה כשלו. בתחילה, הוא שכנע את עצמו שמדובר בחולצה ישנה ששכח, אולם, התעלומה העמיקה כאשר במהלך החודשים הבאים המשיך למצוא פריטי לבוש נוספים שלא היו שלו.

ארון בגדים (צילום: אינג אימג')
ארון בגדים (צילום: אינג אימג')

כעבור חודשיים, הוא הבחין בזוג ג'ינס לגברים שבבירור לא היו במידתו, וכמה חודשים לאחר מכן חולצת פולו שלא הייתה במידתו מחנות בה לא ביקר כמעט עשור. מודאג ומבולבל, הגבר האנונימי החליט לעמת את אשתו עם הממצאים.

לדבריו, תגובתה הייתה "מגננתית" באופן מיידי. כשהוא שאל מדוע היא חושבת שהוא כועס, היא מיד קפצה למסקנה: "אתה חושב שאני בוגדת". כשניסה לברר איתה כיצד היא מסבירה את הימצאות הבגדים, היא טענה שאינה יודעת דבר ולא סיפקה הסבר.

הגבר ציין כי הוא תמיד סמך על אשתו, אך הוא מודע ליכולתה לשקר בקלות לבני משפחתה, אפילו בעניינים קטנים, לכאורה. הוא הסביר שהיא גדלה בבית שתלטני ופיתחה יכולת "לטשטש את עקבותיה". בניסיון לברר את האמת, הגבר נקט במספר צעדים.

הוא ביקש לבדוק את הטלפון של אשתו, היא הסכימה והוא לא מצא דבר חשוד, ובנוסף, הוא התקשר לחמותו ולבני משפחתו לברר אם הבגדים שייכים למישהו מהם, אך ללא הועיל.

לא זיהה את הג'ינס (צילום: אינג'אימג')
לא זיהה את הג'ינס (צילום: אינג'אימג')

בתגובה לפוסט, גולשים הציעו לו מספר עצות כמו להתקין מצלמת פעמון ומצלמות אבטחה נוספות בבית לניטור הכניסות והיציאות. רבים הביעו דעה כי התנהגות האישה מחשידה ומעידה על חוסר כבוד למערכת היחסים וחלק מהמגיבים היו משוכנעים שהאישה אכן בוגדת, במיוחד לאור העובדה שהיא ככל הנראה מביאה את הגבר האחר לביתם המשותף.

האנונימי נותר מאז במצב של חוסר ודאות, תוך שהוא מתלבט כיצד להמשיך ולברר את האמת ומה משמעות הגילויים הללו למערכת היחסים שלו.