מדיסון ברגמן, מורה בת 24 מוויסקונסין שבארה"ב, עומדת בפני 10 אישומים פליליים בגין חשד להטרדה מינית חמורה של תלמיד בן 11. בית המשפט המחוזי במחוז סנט קרואה שמע עדויות מזעזעות על התנהלותה.

על פי העדויות, בת ה-24 - שהייתה מאורסת באותה התקופה - והתלמיד החליפו כ-33,000 הודעות טקסט בעלות תוכן מיני מפורש ובלתי הולם. נציג בית הספר, טראסי הול, חשף בעדותו כי ההודעות כללו תכנים מיניים מפורשים ואף תיאורים של מפגשים בין השניים במהלך שעות הלימודים.

תלמיד, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')
תלמיד, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')

בחיפוש שנערך בכיתתה של ברגמן נמצאה תיקייה עם שמו של התלמיד, ובה פתקים בכתב יד המתארים לכאורה מפגשים מיניים ביניהם. ההתנהלות הפסולה נחשפה לאחר שאימו של התלמיד שמעה אותו משוחח עם ברגמן בטלפון.

המורה מואשמת כעת בעבירות חמורות הכוללות תקיפה מינית מדרגה ראשונה של קטין, פיתוי קטין, והתנהגות מינית בלתי הולמת של איש צוות בית ספר. עורכי דינה טוענים כי האישומים מופרזים, אך השופט קבע כי יש מספיק ראיות להעמדה לדין.

המקרה מצטרף למקרה נוסף שנחשף לאחרונה, בו מורה למתמטיקה בת 26 הודתה בקיום יחסי מין עם תלמיד בן 16. רשויות החוק והחינוך מדגישות את חומרת המעשים ואת הצורך בהגנה על תלמידים מפני ניצול והטרדה מינית מצד דמויות סמכות.