אנני שרלוט בת ה-26, נולדה עם מצב נדיר הנקרא רחם דידלפי - מצב בו יש לה שני רחמים, שני צווארי רחם ושני נרתיקים. היא גילתה זאת בגיל 16, כאשר רופא איבחן את מצבה במהלך הליך רפואי שגרתי.

"הגילוי גרם לי להבין עד כמה המערכת הרפואית מתקשה בטיפול בבריאות האישה", סיפרה שרלוט ל-news.com.au. למרות חששותיה הראשוניים, היא גילתה שמצבה כמעט ולא משפיע על חיי המין שלה.

"קיימתי יחסי מין עם מאות גברים ו-99% מהם לא הבחינו שיש לי שני נרתיקים", היא הסבירה. לדבריה, הנרתיק הימני שלה גדול יותר ו"דומיננטי" יותר, כך שהשמאלי, הקטן יותר, נותר לרוב בלתי מורגש.

שרלוט מאמינה שהסיבה לכך היא חוסר מודעות ותשומת לב מצד הגברים. "אני חושבת שגברים פשוט לא מצפים לזה. חלקם אפילו לא יודעים איפה נמצא הדגדגן, אז איך יבחינו בנרתיק שני?", אמרה.

כאשר היא כן מספרת לפרטנרים על מצבה, התגובות נעות בין הלם וסקרנות לבין חשש קל. "היה לי מקרה של בחור שהיה לחוץ מכדי לקיים איתי יחסי מין כשגילה על המצב שלי. הוא לא ידע מה לעשות", שיתפה בת ה-26.

למרות האתגרים הרפואיים שחוותה, שרלוט מדגישה כי באופן כללי, חיי המין שלה תקינים ורוב הגברים מגיבים בסדר כשהם מגלים על מצבה. היא מקווה שסיפורה יעלה את המודעות למצבים רפואיים נדירים ויעודד שיח פתוח יותר בנושאי בריאות האישה.