בלב סיפור טרגי של אובדן ואלימות, צמח סיפור אהבה מפתיע ומעורר מחלוקת. ג'סיקה איילוורד, כיום בת 27, התאהבה בג'ורדן דייויס, בן 28, לא אחר מאשר אחיו של האדם שרצח את אחותה. הזוג, שנמצא בזוגיות כבר שש שנים, הקים משפחה והביא לעולם שני ילדים, למרות הנסיבות הטרגיות.

הטרגדיה שהובילה לסיפור זה התרחשה באוקטובר 2010, כאשר רבקה איילוורד, אז בת 15, נרצחה באכזריות על ידי החבר לשעבר, ג'ושוע דייויס, שהיה אז בן 16. הרצח, שנבע מהימור מזעזע בין דייויס לחבריו, זעזע את הקהילה והותיר צלקת עמוקה במשפחת איילוורד. דייויס הורשע ונידון למאסר עולם עם תקופת מינימום של 14 שנים.

למרות הכאב העצום והטראומה שחוותה משפחתה של איילוורד, ג'סיקה מצאה נחמה בזרועותיו של ג'ורדן, אחיו של הרוצח. "אני עם ג'ורדן, שהוא אחיו של ג'וש, ויש לנו משפחה", אישרה אחותה של הקורבן. הזוג אינו מסתיר את אהבתו ומשתף תכופות ברשתות החברתיות תמונות ומסרים המבטאים את רגשותיהם העמוקים זה לזו.

עם זאת, הקשר הזה יצר קרע עמוק במשפחת איילוורד. ג'סיקה הודתה כי היא לא בקשר עם אמה, סוניה, שעדיין מתמודדת עם אובדן בתה ונאבקת להשאיר את דייויס בכלא מעבר לתקופת המינימום שנקבעה. סוניה, בת 63, מרגישה שהעונש שניתן לרוצח בתה אינו מספק ואמרה: "העונש של הרוצח הזה קצר יותר מחייה של רבקה - זה עלבון".

באופן מפתיע, ג'סיקה מדברת באופן חיובי על משפחת דייויס, כולל על אמו של ג'ורדן. היא אף תיארה את המשפחה כ"טובה". מצב זה יוצר מורכבות רגשית עצומה, כאשר הורי הרוצח והקורבן הם כעת סבים וסבתות לאותם שני ילדים קטנים.

סיפור זה ממחיש את המורכבות העצומה של רגשות אנושיים ואת הדרכים הבלתי צפויות בהן אהבה יכולה לצמוח, אפילו בנסיבות הטרגיות ביותר. הוא מעלה שאלות קשות על סליחה, החלמה ויכולתם של בני אדם למצוא אור גם בחשכה העמוקה ביותר.