זוג הורים חשף סיפור מפתיע על אימוץ התאומים של גיסתם, לאחר שההורים הביולוגיים החליטו לוותר על הורותם. האם המאמצת, שבחרה להישאר בעילום שם, סיפרה לאתר Slate כי היא ובעלה, שכבר היו הורים לשני ילדים, שקלו אימוץ או אומנה. באותה תקופה, גיסתם נישאה ונכנסה להריון עם תאומים.

לדברי האם המאמצת, הגיסה "מעולם לא הביעה התלהבות רבה מהורות, ובהחלט נלחצה לגלות שמדובר בתאומים". כשהתאומים היו בני כשישה שבועות, ההורים הביולוגיים ביקשו מהזוג לשמור עליהם לסוף שבוע בזמן שהם נסעו לחתונת חבר. אולם, ההורים איחרו לחזור ואף ניצלו את ההזדמנות ליהנות מזמן חופשי ללא התינוקות.

תאומים, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')
תאומים, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')

שבועיים לאחר מכן, ההורים הביולוגיים הודו בפני הזוג כי הורות לתאומים קשה יותר ממה שציפו, וכי הם מתגעגעים לחייהם הקודמים. הם הציעו לזוג לאמץ את התאומים, תוך שהם מציינים כי יוכלו להישאר מעורבים בחיי ילדיהם במידה שתתאים להם.

לאחר תקופת התלבטות וייעוץ, כולל בדיקת אפשרות של דיכאון לאחר לידה אצל האם הביולוגית, הוחלט על אימוץ התאומים. נחתם הסכם משפטי, וההורים הביולוגיים ויתרו על זכויותיהם ההוריות.

האם המאמצת מספרת כי היא ובעלה אוהבים את התאומים ומרגישים שמשפחתם שלמה, אך היא מתקשה בתקשורת עם גיסה וגיסתה. היא חשה כי איבדה את הכבוד כלפיהם בשל התייחסותם לילדים כאל "אי נוחות" שרצו להיפטר ממנה.

תאומים, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')
תאומים, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')

כעת, שנה לאחר האימוץ, משפחתו של בעלה מתייחסת למצב כאל נורמלי לחלוטין. ההורים הביולוגיים אף ביקשו שלא לספר לתאומים על מקורם הביולוגי, בניגוד להסכם המשפטי.

הזוג המאמץ מתכנן להיות פתוח וכן עם התאומים לגבי סיפור הגעתם למשפחה. האם המאמצת מסכמת: "זה נראה לי מוזר שכולם חושבים שזה היה דבר מתאים לחלוטין לעשות".