יאנה הוקינג (@jana_hocking), היא בעלת טור ב-New York Post ואשת מדיה המתמחה בנושאי מיניות ויחסים. לאחרונה היא שיתפה כי שוחחה עם חברותיה על: כמה זמן הייתן מעדיפות שבן הזוג יחזיק מעמק במיטה - 30 שניות או שעה?

"בדיון מעניין שערכתי לאחרונה עם חברותיי, עלתה שאלה מעוררת מחשבה: האם זמן קיום יחסי המין חשוב? התשובה הייתה פה אחד - 30 שניות, ותאמינו או לא, זו בעצם המחמאה הכי גדולה אי פעם", כתבה הוקינג. "גילוי נאות: בניגוד למודל שסרטי פורנו מציגים לכם, סקס קצר יכול להיות מספק ומהנה לא פחות, ולעתים אף יותר מ'מרתון' ארוך".

גומרים מהר? זה לא בהכרח נורא כל כך (צילום: אינג'אימג')
גומרים מהר? זה לא בהכרח נורא כל כך (צילום: אינג'אימג')

"למה? כי בניגוד למה שסרטי פורנו מנסים למכור לנו, סקס ארוך יכול להיות משעמם ואפילו לא נעים. חשבו על זה - מי באמת רוצה לעשות את אותה פעולה שוב ושוב במשך שעה? זה כמו לאכול את אותו הביס במשך שעה - פשוט לא הגיוני".

"הספונטניות של מפגש מהיר היא חלק גדול מהקסם. קפיצה קצרה של בן הזוג בהפסקת צהריים או מפגש חטוף במשרד יכולים להיות מרגשים הרבה יותר מסשן ארוך ומתוכנן. זה הריגוש, ההפתעה, והידיעה שמישהו חושק בך כל כך שהוא לא יכול להתאפק - זו המחמאה הכי גדולה שאישה יכולה לקבל".

"חשוב להדגיש - משחק מקדים הוא קריטי. אם אתם משקיעים זמן איכות בבניית המתח והציפייה, המפגש עצמו יכול להיות קצר ועדיין מספק במיוחד. זה כמו ארוחה טובה - ההכנה והציפייה הן חלק משמעותי מהחוויה".

סקס, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')
סקס, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')

"יתרון נוסף של מפגשים קצרים הוא האפשרות לגוון. במקום סשן ארוך אחד בתנוחת המיסיונרי, אפשר ליהנות ממספר מפגשים קצרים במקומות שונים, בזמנים שונים ובסגנונות שונים. זה מוסיף עניין ומונע שחיקה".

"הכי חשוב - כשמורידים את הלחץ של 'צריך להחזיק מעמד', אפשר באמת להתרכז בהנאה. זה נכון במיוחד לנשים, שיכולות להרגיש יותר בנוח לקחת שליטה ולהביע את רצונותיהן כשאין ציפייה למרתון".

אז בפעם הבאה שאתם מרגישים לחץ לגבי הביצועים, זכרו - זה לא כמה זמן זה לוקח, אלא כמה טוב זה מרגיש. קוויקי טוב שווה הרבה יותר ממרתון משעמם.