בעולם האפלולי של תעשיית המין האוסטרלית מסתתרת תופעה מפתיעה ומסקרנת. קטיה קורטז בת ה-28, מלווה מבוקשת, שעוסקת בתעשיית המין, מרימה את הכפפה ומגלה סוד כמוס: נשים נשואות מזמינות אותה במיוחד עבור בעליהן.

בראיון מרתק ל-news.com.au, קורטז מגוללת את הסיבות המפתיעות לכך שנשים מזמינות את שירותיה עבור בני זוגן. "זה התחיל כטפטוף והפך לזרם" מספרת קורטז, "פתאום מצאתי את עצמי מוצפת בפניות מנשים שרוצות להפתיע את בני זוגן. הן לא מתביישות והן יודעות בדיוק מה הן רוצות". עוד היא מספרת: "כיום אני מקבלת לפחות הזמנה אחת כזו בחודש, אם לא יותר״.

בת ה-28 מגלה שלוש סיבות עיקריות לתופעה המסקרנת הזו, הראשונה מביניהן היא חגיגות מיוחדות: "יום הולדת, יום נישואין ואפילו ניצחון בספורט הם תירוץ מצוין לחוויה בלתי נשכחת". הסיבה השנייה לדבריה, היא הרפתקאות מיניות. "זוגות רבים מחפשים ריגושים חדשים, ולרוב האישה היא כוכבת הערב״.

אך הסיבה השלישית היא המפתיעה מכולן, היא "בגידה מבוקרת". קורטז הסבירה: "זוגות שמתמודדים עם פיתויים מוצאים דרך לתעל את היצרים בצורה בטוחה, אני מאפשרת להם לחקור גבולות חדשים בלי לסכן את הקשר". קורטז מדגישה שהנשים הן תמיד היוזמות: "הן מתקשרות אליי ישירות בלי היסוס, הן יודעות שאני מקצועית ושהכל נשאר בחדר המיטות".

לדבריה, הבחירה בשירותי ליווי מקצועיים נובעת מהרצון להימנע ממעורבות רגשית ולשמור על גבולות ברורים. "נשים יודעות שאני כאן באופן מקצועי, ללא כוונות לגרום לדרמות רגשיות או לסכן את מערכת היחסים", היא מסבירה.

עם עלייה דרמטית בהזמנות מסוג זה, קורטז מרגישה שהיא עדה לשינוי חברתי מרתק: "זה מראה כמה פתוחים אנשים נהיו לגבי המיניות שלהם". עוד היא הוסיפה: "אני גאה להיות חלק מהמסע הזה".

כך בין הסדינים ותשוקות כמוסות, בת ה-28 ממשיכה לחשוף את הסודות האינטימיים ביותר של זוגות אוסטרליים ולספק הצצה נדירה לעולם שלרוב נשאר מאחורי דלתות סגורות. תופעה זו משקפת שינויים מעניינים בתפיסות חברתיות ובדינמיקה של מערכות יחסים. היא מעלה שאלות מרתקות על אינטימיות, נאמנות וגבולות במערכות יחסים מודרניות.