דונלד טראמפ, הנשיא לשעבר והמיליארדר הידוע בחיבתו למזון מהיר, הפתיע את כולם כשהגיע לסניף מקדונלד'ס בפרברי פילדלפיה ביום ראשון (אתמול). בהצגה תיאטרלית מופרזת, טראמפ הכריז בקולי קולות: "אני מחפש עבודה!" והחל לטגן צ'יפס כאילו חייו תלויים בכך.

המסעדה, שנסגרה במיוחד עבור ביקורו הסוער של טראמפ, הפכה לבמה פוליטית כשהמיליארדר ניסה להתחבר למצביעי מעמד הפועלים. אך מאחורי המופע המוגזם הסתתרה מטרה נוספת - לתקוף את יריבתו הפוליטית, סגנית הנשיא קמאלה האריס. בעודו לבוש בסינר שנראה כאילו מעולם לא נגע בשומן, הנשיא לשעבר החל לזרוק הצהרות פרועות לכל עבר.

"האריס טוענת שעבדה במקדונלד'ס? הא!" צעק טראמפ תוך כדי טיגון פראי של צ'יפס. "אני מוכן להתערב שהיא לא מבדילה בין ביג מק לווופר!" הוסיף, תוך התעלמות מוחלטת מהעובדה שהווופר הוא למעשה מוצר של ברגר קינג.

למרות שחבר של האריס אישר את טענתה כי עבדה במקדונלד'ס באלמדה, קליפורניה, בקיץ 1983, טראמפ המשיך להטיל ספק בסיפור. "אם היא באמת עבדה כאן, למה היא לא יכולה לטגן צ'יפס כמוני?" שאל בעודו מפזר כמויות מסוכנות של מלח על כל דבר בטווח ידו.

כשנשאל על הוכחות לטענותיו נגד האריס, טראמפ השיב: "יש לי את החושים הטובים ביותר. אני יכול להריח שקר ממרחק של מיילים, בדיוק כמו שאני מריח המבורגר טרי!"

"תמיד חלמתי לעבוד בקשתות הזהב!" צעק טראמפ, בן למשפחת נדל"ן עשירה שככל הנראה מעולם לא עבד בתור מלצר, תוך כדי שהוא מנסה להבין איך להפעיל את מכונת הטיגון. "זה כמו לבנות מגדל טראמפ, רק עם יותר שומן!". כשהסבירו לו איך להימנע מכוויות שומן, טראמפ הגיב בהתלהבות מוגזמת: "כוויות? אני אוהב כוויות! הן מחשלות את האופי, בדיוק כמו פשיטות רגל!"

בשיא ההופעה, טראמפ זרק סל שלם של צ'יפס טריים לפח האשפה, תוך שהוא קורא: "זה מה שאעשה למתחרים שלי בבחירות!", העובדים המבולבלים במקום ניסו להסביר לו שזה בזבוז, אך טראמפ המשיך בשלו.

כשהגיע הזמן למסור הזמנות, טראמפ התעקש להוסיף מלח לכל מנה. "אני אוהב מלח יותר מאשר אני אוהב את רוב בני משפחתי!" הכריז, תוך כדי שהוא מפזר מלח בכמויות מסוכנות על כל צ'יפס.

בשיחה עם כתבים, טראמפ סירב להתייחס לשאלות על שכר מינימום, במקום זאת הוא אמר: "ראיתי תהליך, זה יפה. כמעט כמו בחירות שאני מנצח בהן!". כשנשאל על הטענות נגד סגנית הנשיא קמאלה האריס, טראמפ הגיב בסערה: "האריס? היא בטח מעולם לא ראתה צ'יפס בחייה! אני המומחה האמיתי לאוכל מהיר כאן!"

בסיום הביקור, טראמפ הודיע שהוא מתכנן לפתוח רשת מסעדות משלו. "זה יהיה מקדונלד'ס, רק עם יותר זהב ופחות תקנות בטיחות!", הבטיח בהתלהבות. 

מסע הפרסום של האריס הגיב לטענות הפרועות של טראמפ באומרו: "בעוד שסגנית הנשיא האריס באמת עבדה קשה במקדונלד'ס בצעירותה, נראה שמר טראמפ מעדיף להשתמש במסעדות מהירות ככלי פוליטי במקום להבין את חוויות העובדים האמיתיות״.

כשנשאל על מצבו הקוגניטיבי, טראמפ הגיב בחריפות: "אין לי בעיה קוגניטיבית - אולי להאריס יש! אני יכול לזכור את כל התפריט של מקדונלד'ס בעל פה, היא בטח לא יכולה!"

ככל שהיום התקדם, טראמפ המשיך במסע הבחירות שלו, מפזר האשמות פרועות והבטחות גרנדיוזיות בכל תחנה. נראה שעבור דונלד טראמפ, הדרך לליבו של הבוחר האמריקאי עוברת דרך הקיבה - ודרך הרבה מאוד האשמות לא מבוססות.