רשת חנויות הנוחות היפנית לוסון הציגה השבוע את המוצר המדובר ביותר ברשת: משקה מיונז. המשקה החדש, שזכה לשם "נומו מיונז", הוא משקה לבן וסמיך המכיל מוצרי חלב, תיבול בטעם מיונז וביצים מעובדות, ונמכר במחיר של 198 יין (כ-1.25 אירו) בכוס של 200 מ"ל.

"זהו המשקה הקר שחובבי המיונז המושבעים המתינו לו זמן רב", הצהירו בלוסון, אם כי נשאלת השאלה מי בדיוק המתין למשקה שכזה. אף שהמיונז נפוץ מאוד במטבח היפני ומשמש במגוון מאכלים, מכריכים ועד סושי, הרעיון של מיונז כמשקה מעורר תגובות נחרצות ברשתות החברתיות.

ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר) הגיבו המשתמשים בתדהמה מהולה בסקרנות: "אני לא מצליח להחליט אם זה גאוני או פשע נגד האוכל. אולי שניהם", כתב אחד הגולשים. "חוש הטעם שלי מבולבל, אבל הסקרנות גוברת", הוסיף אחר. המשקה, שכבר זכה לכינוי "נוראי" ברשת, נמצא כעת בתקופת מכירות ניסיון. הביקורות הראשונות מדווחות כי טעמו אכן דומה באופן מפתיע למיונז. נותר לראות אם החידוש היפני האחרון יצליח לכבוש את חובבי המיונז בעולם, או שיישאר כקוריוז מקומי בשוק המשקאות היפני הידוע בחדשנותו.