מי לטרנד? קרב לא פחות חשוב מהקרב על ראשות הממשלה הוא קרב החיפושים במנוע החיפוש החשוב בעולם - גוגל. נפתלי בנט אמנם הושבע רק אמש לטייטל החדש שלו, ראש הממשלה, אבל הצליח בזמן הזה לקחת לראש הממשלה היוצא, בנימין נתניהו, עוד נקודה בה שלט - רמת הפופולריות בחיפושים בגוגל.
על פי ממשק האנליזה של מנוע החיפוש, "גוגל טרנדס", במהלך טקס ההשבעה רווי היצרים ששודר אמש, נפתלי בנט הצליח לעקוף, בין השעות 20:50 ל-21:30 את כמות החיפושים של המונח "בנימין נתניהו", "נתניהו" ונגזרותיו. ולמי שחושב שהדבר הזה הוא הישג קליל וטבעי - דעו שזה לא פשוט כלל לסחוף בכזו קלות את דעת הקהל, בייחוד של המחפשים הישראליים בגוגל, שהמילה "נתניהו" היא כבר מילה נרדפת עבורם ל"ראש הממשלה".
בחמש השנים האחרונות ההובלה של נתניהו על יו"ר ימינה הייתה מובהקת, וגם כשהמונח "בנט" חופש יותר באזור אפריל 2019, עדיין נתניהו זינק מעליו עשרות מונים. למעשה, ניתן כמעט להבחין בעובדה שבכל פעם שמחפשים "נתניהו" בגוגל, גם הערך של "בנט" מקבל כמות נכבדת של התעניינות.
ספציפית באפריל 2019, זו הייתה הפעם הראשונה שבנט לא עבר את אחוז החסימה עם מפלגתו "הימין החדש". לעומת זאת, נתניהו ניצח בבחירות האלה את כחול לבן של בני גנץ בכמות קטנה יחסית של קולות.
ובאשר לתחום הרעיות - גילת ושרה - גם שם נרשמת תחרות רצינית וחמה. שרה נתניהו, שהיוותה נושא חם לסיקור תקשורתי ועיתונאי במשך השנים האחרונות, לא ראתה בכלל בכמות החיפושים בגוגל את גילת בנט, שהייתה אנונימית לחלוטין כמעט עד לפני שנתיים.
לעומת זאת, אם נתמקד בשבוע האחרון - שרה מתחילה להפסיד במרוץ הזה, בשל העלייה הטבעית בסקרנות הציבורית סביב גילת, אשתו של ראש הממשלה החדש.