אוכלים מול המסך: מיליוני ישראלים התיישבו מול הטלוויזיה על מנת לצפות בכמה מהשידורים הפופולריים של השנה, בין אם זה גמר היורו או פתיחת עונת ה-VIP החדשה של "האח הגדול". ומה רובם נהנו לאכול מול המרקע? לא מה שחשבתם.
על פי נתונים שפרסמה חברת וולט, ערב יום ראשון (אמש), שבו שודר גמר יורו 2020, הקפיץ את כמות המכירות באפליקציה ב-40%. על פי הנתונים, מדובר באחד הערבים החזקים ביותר שהיו בשירות ההזמנות מאז השקתו בארץ ב-2018.
ומה המנות הכי מוזמנות? אתם תופתעו:
- צ׳יפס
- המבורגר
- סביח
- פיצה
- גלידה
הערים בהן הזמינו הכי הרבה הן, כמובן, תל אביב, ואחריה ראשון לציון, הרצליה ופתח תקווה. נתון מעניין נוסף שפרסמה "וולט", היא שההארכה לא גרמה לעלייה בכמות ההזמנות, ו"עייפה" את הלקוחות, כשאחרי חצות לא הורגשה עלייה בכמות ההזמנות.
ומה קרה בגמר האח הגדול שהיה במוצאי שבת? גם שם נרשמה עלייה משמעותית במכירות בין השעות 23:00-21:00, בשיעור של כ-15% ממוצאי שבת רגילים. המנות שהובילו את טבלת ההזמנות היו צ׳יפס, סביח, המבוגר ובאופן מפתיע - טוסט. תל אביב הובילה את הערים עם הכי הרבה הזמנות ואחריה ראשון לציון, הרצליה ופתח תקווה.