אישה בת 48, זוהתה רק כיוטה ב'. היא צילמה 41 סרטונים שלה כשהיא נעזרת ב"עכברי מאכל" שנועדו להאכלת נחשים. הוטל עליה "לכתוש" את העכברים למוות באמצעות רגליה כשהיא נועלת נעלי עקב או נעלי בלט ולגרום להם להתפוצץ ואז לשפשף אותם עם הנעליים אותם נעלה.

ב' הודתה כי בסרטון היא גם החזיקה בשלוש תמונות פורנוגרפיות של ילדים, שלדבריה נשלחו אליה על ידי לקוח, כחלק ממשחק תפקידים. בית המשפט המחוזי של וירצבורג במדינת בוואריה, קנס את האישה ב-7,200 אירו ואת הצלם אוליבר ר' ב-6,300 אירו.

התובע טען בבית המשפט: "זו היתה משימתה של הנאשמת – למחוץ את העכברים החיים למוות במגפיים תוך כדי שימת דגש על כך שגוף החיה יתפרץ ואז שהיא תוכל לשפשף את מה שנשאר מהם עם הנעל שאותה נעלה". עורך דינה של ב' הודה כי מדובר ב"מעשה מכוער" וטען כי מרשתו נקלעה לקשיים כלכליים בעקבות הליך גירושין ונזקקה לכסף.

התבקשה למחוץ את העכברים האמצעות מגפיים (צילום: אינגאימג)
התבקשה למחוץ את העכברים האמצעות מגפיים (צילום: אינגאימג)

לדבריו, ב' שוכנעה על ידי מכר לצלם את 41 הסרטונים יחד עם עכברי ההאכלה, שבכל מקרה נועדו להאכלת נחשים. המעשים האכזריים התגלו במהלך חקירה על ידי שוטרים שבדקו אישומי סחיטה מולה. מפקד המשטרה קלאוס, אמר: "זה היה ממצא מקרי. קורבן אחר הגיש תלונה נגד ב' בגין סחיטה באיומים. זה היה עניין של שליטה פיננסית, שבו שמונה קורבנות שונים היו משלמים לה כספי סחיטה".

היא ניצלה מעונש מאסר אך הואשמה בסעיפים נוספים ובניהם סחיטת לקוחות באיומים שתשלח תמונות מביכות שלהם בתחתוני נשים למשפחותיהם אם לא ישלמו לה סכומים של בין 2,550 אירו ל-11,000 אירו.

האישה, מנהלת מלון מיומנת שעובדת כיום בספא, קיבלה בעבר קנס שווה ערך ל-90 ימי שכר, לאחר שבית המשפט האשים אותה בסחיטה. האישה הציגה עצמה כחובבת בעלי חיים בפוסטים ברשתות החברתיות.