הכתרת צ'ארלס השלישי: לאחר חודשים של חוסר ודאות, הנסיך הארי החליט בסופו של דבר להשתתף היום (שבת) בהכתרת אביו, המלך צ'ארלס השלישי. אשתו של הארי, מייגן מרקל, לא תהיה שם, והחליטה להישאר בביתם שבקליפורניה.

עבר את המלכה אליזבת, מרוויח מביסקוויטים: זה ההון האישי של המלך צ'ארלס
כדי לא לחלל שבת: המחווה לקהילה היהודית בטקס ההכתרה של המלך צ'ארלס 

ביקורו של הארי מעבר לאוקיינוס ​​האטלנטי צפוי להיות קצר במיוחד ומתקיים על רקע החריפות הגוברת עם אחיו, הנסיך וויליאם ואשתו קייט. על פי דיווחים בלונדון ייתכן שרבים מבני משפחת המלוכה ישמרו על מרחק פיזי מהנסיך הארי. בנוגע למייגן, גורם בכיר בתקשורת האמריקאית שמסקר את בריטניה, ציין כי "הסיבה המרכזית היא להחלטתה שלא להשתתף בהכתרה הייתה החשש שתזכה לבוז ברחובות".

המלך צ'ארלס (צילום: רויטרס)
המלך צ'ארלס (צילום: רויטרס)

הזוג הפך ליותר ויותר ללא פופולריים בבריטניה מאז יציאתו של ספר זיכרונות מאת הנסיך הארי "Spare" והסרט התיעודי עליהם בנטפליקס, שעלה לאקרנים בנובמבר האחרון  ובו נשמע הנסיך הארי מותח ביקורת על אחיו, אביו, ואף על המלכה אליזבת' המנוחה. למעשה, השניים הפכו לדמויות הסלבריטאיות בין הכי לא אהובות בבריטניה.

כאמור, על אף היחסים העכורים עם המשפחה, הודיע המלך צ'ארלס כי בנו ומשפחתו קיבלו הזמנה לטקס הכתרתו. כמו כן, מקור מקורב למלך מסר בעת ההזמנה להארי כי צ'ארלס "אוהב את שני בניו".