ערוץ ה-BBC כינה היום (שבת) את טקס הכתרת המלך צ'ארלס כ"המופע המוזר ביותר בעיר" - מה שעורר תגובה נגד הכתב הממונה על חדשות בית המלוכה, ג'וני דיימונד. הביקורת הגדולה מגיעה בזמן בו ערוצי התקשורת הגדולים המשדרים את טקס ההכתרה נלחמים ראש בראש על תשומת לב הקוראים והצופים.

היסטוריה בבריטניה: טקס ההכתרה של המלך צ'ארלס ורעייתו קמילה

במאמרו ב-BBC, דיימונד התייחס לזמר ויוצר השירים האוסטרלי ניק קייב, שישתתף באירוע היום "בשביל המוזר, המדהים, המרהיב המהמם, מעורר היראה", כתב. הוא הצהיר כי "ההכתרה תהיה כל הדברים האלה ועוד". כל זה, תחת כותרת המאמר: "המופע הכי מוזר בעיר". 

התגובות למאמר לא איחרו להגיע, כאשר אדם כתב בטוויטר: "זה נראה שם תואר קצת 'מוזר' לשימוש על ידי הכתב המלכותי של ה-BBC". אחר כתב: "איזה בזבוז של כספינו. הכתב הזה אומר לאנשים באזורים שבהם יש להימנע בלונדון ועצות מיותרות אחרות כיצד להימנע מ'המופע הכי מוזר בעיר'. אנשים שלא רוצים ללכת, או אפילו יודעים על היום ההיסטורי הזה כבר עשו את התוכניות שלהם'". 

עוד כתב דיימונד במאמר: "כל אירוע מלכותי גדול, יובל או חתונה, לידה או מוות, הוא הזדמנות כזו או אחרת. הזדמנות להזכיר לעם ולעולם את תפקידו והרלוונטיות של המוסד. ורגע להמציא מחדש ולמתג מחדש״. הוא הוסיף: "וההכתרה הזו באה על רקע מאתגר". 

בתוך כך, מגיש BBC נוסף, יו אדורארדס, ספג ביקורת בטוויטר על כך שהקדיש "חמש דקות כדי לדבר על כפיות". "הוו אדוארדס בדיוק בילה חמש דקות בדיבור על כפית זהב!", נכתב בטוויטר.