הארגון האסלאמי שמעביר ביקורת על חמאס: ארן גיברצ'ין, חבר בוועידה האסלאמית הגרמנית, שוחח היום (שלישי) עם עיתון ה"בילד" הגרמני ואמר כי "אף אחד לא יכול להקל ראש בארגון טרור כמו חמאס ולכנות אותו כארגון 'התנגדות', צריך לקרוא לילד בשמו, מדובר בארגון שקם על שנאת יהודים ושנאת ישראל".

עוד אמר: "השנאה ליהודים ולישראל והחלומות על השמדתם הם מסורת ארוכת שנים בקרב חוגים אסלאמים. לפעמים זה נעשה תחת מסווה דתי, אבל חלק מהמוטיבציה היא גם לאומנית ערבית. שום מוסלמי שנשאר בו חתיכת כבוד עצמי ומוסריות אינו יכול לשתוק לנוכח זה". בהמשך, העביר ביקורת על ארגונים אסלאמיים שאינם מבקרים את התנהלות חמאס: "הם לא מעזים לכנות את הארגון מה שהוא באמת - ארגון טרור. במקום זאת, הם ממעיטים במעשים הברבריים שלו, כמוסלמי גרמני אינני יכול לשתוק על כך, אין להם זכות לדבר בשמי כמוסלמי".

"הפוליטיקה יכולה לעשות הרבה. קודם כל היא צריכה להפסיק לעצום עיניים מול המציאות הזו. יש להוציא אל מחוץ לחוק את 'סמידון', אחת מזרועות ארגון 'החזית העממית לשחרור פלסטין'. הזרוע מסיתה חודשים ארוכים, בעיקר בקרב צעירים, נגד ישראל והיהדות". במקביל, פנה למוסלמים ולארגונים אסלאמיים: "עליכם לקחת עמדה ברורה נגד שנאת יהודים ושנאת ישראל, זו המשימה והאחריות שלנו כמוסלמים".