קמפיין הרשת שמתנגד לישראל ונושא את המילים "כל העיניים על רפיח", זכה ל-44 מיליון צפיות ברחבי העולם. בין היתר, בין מי ששיתפו אותו ברשתות החבריות, ניתן למצוא את הכדורגלן הצרפתי אוסמן דמבלה, כמו גם בלה וג'יג'י חדיד.

"לא הזמן הנכון": המלכוד החדש של א-סיסי שעשוי לאיים על שלטונו
העיתונאי החרדי מעורר סערה: "לא רואה הרוג אחד מ־8200"

בתגובה לקמפיין האנטי ישראלי, הופץ ברשתות אחד אחר, שנשא את המילים "איפה הייתם ב-7 באוקטובר". זאת, עם תמונה קשה שמדמה את חטיפת משפחת ביבס. 

קמפיין הנגד (צילום: שימוש לפי סעיף 27א')
קמפיין הנגד (צילום: שימוש לפי סעיף 27א')

צה"ל השלים אתמול את השליטה בציר פילדלפי. בצה״ל אומרים כי קיים קטע של מאות מטרים ליד הים בשכונת תל סולטן, שבו כוחות הצבא לא נמצאים פיזית, אך עוקבים אחריו באופן קבוע, באמצעות איסוף והפעלת אש במקרה הצורך, במידה שיתקיימו ניסיונות הברחה. הכוחות בשטח איתרו עשרים מנהרות, כשחלקן הגדול חצו גדר למצרים. במקביל צה״ל איתר 82 פירי מנהרות והן נחקרות על ידי חיל ההנדסה.

כמו כן, צה״ל איתר עשרות משגרי טילים חמושים שכוונו למרכז ישראל ולעוטף, אשר הוחבאו במרחק של 10-40 מטרים, זאת מתוך ההבנה של החמאס כי צה״ל ימנע מלפעול נגד הטילים צמודי הגדר. צה״ל הצליח לפגוע ב-70 טילים של ארגון הטרור במרחב הלחימה.

התמונה בכתבה פורסמה לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר.  אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת: [email protected]