לאחר שהורשע בזיוף רישומים פיננסיים, נשיא ארה"ב לשעבר והמועמד הרפובליקני לבחירות הקרובות, דונלד טראמפ, פתח חשבון טיקטוק חדש שרשם יותר משלושה מיליון עוקבים חדשים בתוך יממה, כך דווח בסוכנות הידיעות רויטרס.

ניצחון מוחץ: הנשיאה החדשה של מקסיקו עושה היסטוריה כפולה
חמינאי בטוח: "מה שחמאס עשה, סיכל את הנורמליזציה של ישראל"

במוצאי שבת העלה טראמפ סרטון ראשון לחשבונו החדש, שקיבל עד כה כ-60 מיליון צפיות, במהלכו הוא מברך את המעריצים הרבים שהגיעו לקרב UFC בניו ג'רזי.

על פי הדיווח, כניסתו של טראמפ לאפליקציה הסינית עשויה לסייע לו בהגעה לקהלים צעירים חדשים במהלך קמפיין הבחירות הקרוב לנשיאות ארצות הברית. טראמפ מסר שהוא "ישתמש בכל כלי זמין כדי לדבר ישירות עם העם האמריקאי".

נשיא ארצות הברית המכהן, ג'ו ביידן, כבר נמצא בטיקטוק עם למעלה מ-340,000 עוקבים, זאת למרות שחתם לאחרונה על הצעת חוק שתאסור את האפליקציה לשימוש בארה"ב במידה והבעלים הסיני שלה לא יצליח למכור אותה.

ג'ו ביידן (צילום: רויטרס)
ג'ו ביידן (צילום: רויטרס)

עוד דווח כי גם טראמפ ניסה בתקופת כהונתו כנשיא לחסום את האפליקציה טיקטוק בארצות הברית ואף אמר בעבר כי הפלטפורמה מהווה איום לביטחון הלאומי האמריקאי.

בסקר שנערך על ידי סוכנות הידיעות "רויטרס" בשיתוף עם חברת "איפסוס" עלה כי 10% מהמצביעים הרפובליקנים העידו שהם שוללים הצבעה עבור נשיא ארה"ב לשעבר, דונלד טראמפ, בבחירות הקרובות לאחר שהורשע בזיוף רישומים פיננסיים.