פירמת "ישר אדריכלים", בראשות האדריכל הוותיק אבנר ישר, זכתה בשני פרסים יוקרתיים בתחרות הבינלאומית השנתית של ארגון CTBUH העולמי – המועצה הלאומית לגורדי שחקים ולבנייה אורבנית. 

על התחדשות עירונית והמיסים שנשלם
האם נראה יותר פרויקטים של התחדשות עירונית

פרסי המצויינות היוקרתיים ניתנו עבור שני מגדלים בתל אביב, אשר בניינתם הושלמה השנה: מגדלי Da Vinci של ישראל קנדה ואקרו נדל"ן ומגדל AVIV Limited Edition של קבוצת אביב (דורון אביב ודפנה הרלב).

"ישר אדריכלים" תציג את שני הפרויקטים הזוכים בכנס השנתי של CTBUH שיתקיים בספטמבר 2024 בלונדון ובפאריז, ותתחרה על הפרס הגבוה ביותר: "הבניין הכי טוב בעולם" (תואר שזיכה את המשרד בפרס בשנת 2021 עבור מגדל משרדים ToHa).

אביב לימיטד  (צילום: מנחם עוז, הראל גלבוע)
אביב לימיטד (צילום: מנחם עוז, הראל גלבוע)

"בעבודת עמל רבת שנים תכננו ובנינו את פרויקט דה וינצ׳י ואת פרויקט Limited Edition, במחשבה ובתשוקה ליצור סביבת חיים טובה יותר עבור אנשים. אנחנו נרגשים מאוד, במיוחד בתקופה זו, לזכות בפרסים בינלאומיים שמביאים גאווה לא רק לנו, אלא למדינת ישראל", ציין האדריכל אבנר ישר. 

דורון אביב אמר: "התרגשנו מאוד כשקיבלנו את ההודעה על הזכייה על הפרויקטAviv Limited Edition, פרויקט ייחודי במיקום אסטרטגי בתל אביב, בן 19 קומות עם נוף מרהיב לים, כשכל העיר פרוסה בפניו. הפרויקט נבנה על בסיס הסטנדרטים הגבוהים והחדשניים ביותר של קבוצת אביב".

עוד הוסיף אביב: "אין תחושה מספקת יותר, במיוחד בימים אלו, שפרויקט שלנו מישראל זוכה בפרס בינלאומי. קבוצת אביב תמשיך לבנות עבור לקוחותיה בסטנדרט הגבוה והמקצועי ביותר".

 דורון אביב ודפנה הרלב  (צילום: יחצ)
 דורון אביב ודפנה הרלב  (צילום: יחצ)

כמדי שנה, התחרות היוקרתית CTBUH Awards Program בחנה את גורדי השחקים החדשניים ביותר בעולם. עשרות פרויקטים מרחבי העולם הגיעו לגמר והוצגו בפני חבר שופטים בינלאומי. גורדי השחקים נבחנים על פי קטגוריות שונות, בהן: איכות התכנון, בנייה ירוקה, ירידה לפרטים וחיבורם לקונטקסט האורבני ועוד. 

שתי הזכיות בתחרות של פירמת ישר אדריכלים נקטפו עבור מגדלי דה וינצ'י בתל אביב (של אקרו נדל"ן וישראל קנדה) ועבור מגדל אביב באחימאיר בתל אביב (של קבוצת אביב / דורון אביב ודפנה הרלב).