דונלד טראמפ, נשיא ארה"ב לשעבר והמועמד הנוכחי לנשיאות, ממשיך להעביר ביקורת חריפה כלפי מערכת המשפט במדינה. במהלך ריאיון שקיים בערוץ השמרני "Newsmax", התייחס להרשעתו האחרונה במשפט "דמי השתיקה", שהתקיים בשבוע שעבר, בו נמצא אשם ב-34 סעיפים ובכך הפך לנשיא האמריקאי הראשון שהורשע בפלילים.

בחיזבאללה הבינו את המתנה שהעניקה להם הממשלה - והתחילו לפעול
תנאי הכליאה של מחבלי הנוח'בה ישופרו? היועמ"שית במסר ברור לבג"ץ

"זה תקדים נורא למדינה שלנו. האם זה אומר שהנשיא הבא יעשה להם את זה? זו באמת השאלה", תקף והוסיף: "אתם יודעים, זו דרך איומה ונוראה שהם מובילים אותנו אליה, וזה מאוד אפשרי שזה יכול לקרות". 

דונלד טראמפ: אם לא אבחר בנובמבר, המדינה תפסיק להתקיים (צילום :RSBN)

כאמור, טראמפ הורשע  בזיוף מסמכים כדי להסתיר שערורייה מינית שאיימה על בחירתו לנשיאות ב-2016. בכך הוא הפך לנשיא האמריקאי הראשון שהוכרז כעבריין, כתם שילווה אותו בניסיונו לחזור לנשיאות. יחד עם זאת, הנשיא ביידן ציין כי "יש רק דרך אחת להרחיק את טראמפ מהבית הלבן - בבחירות". טראמפ עצמו טען כי הוא חף מפשע. 

בנו הגיב ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר) וכתב כי "היום ייזכר כיום בו דונלד טראמפ זכה בקרב לנשיאות 2024". מושל טקסס, גרג אבוט, הידוע גם כן כתומך הנשיא לשעבר מסר כי "לאמריקאים מגיע יותר מאשר נשיא המשתמש בבית המשפט ככלי נשק נגד יריבו הפוליטי, רק בשביל לנצח בבחירות".