ד"ר מייקל מוסלי, מי שידוע כגורו בריאות בריטי, אותר אמש (ראשון) ללא רוח חיים באי היווני סימי. על פי הדיווחים, מוסלי ככל הנראה החליק במדרון בעת טיול, נפצע ומת. הד"ר הגיע ליוון ביום שלישי שעבר.

לפי הרשויות המקומיות, ביום רביעי אחר הצהריים אמר לחבריו כי הוא יוצא לצעידה מחוף אגיוס ניקולאוס בחזרה לעיר סימי. מוסלי, שיצא ללא טלפון, נעלם במשך שעות ארוכות ואז אשתו דיווחה עליו כנעדר. בתום חיפושים קדחתניים, גופתו אותרה על צלע גבעה.

גורו התזונה הבריטי חושף: סובלים מתחושת אי שובע? זו הסיבה לכך
גורו הדיאטות חושף: אלה הפירות שעוצרים אתכם מלרדת במשקל

ד"ר קלייר ביילי, אשתו של מייקל מוסלי הגיבה על הידיעה הקשה: "זה הרסני לאבד את מייקל, בעלי הנפלא, המצחיק, האדיב והמבריק. היו לנו חיים מלאי מזל ביחד. אהבנו אחד את השני מאוד והיינו מאושרים מאוד ביחד. בעלי עשה מסלול טיפוס מדהים, לקח את המסלול הלא נכון והתמוטט שם הוא לא היה יכול להיראות בקלות על ידי צוות החיפוש הנרחב".

מייקל מוסלי ידוע בעיקר בזכות התוכניות "מי גרם לבריטניה להיות שמנה?" ובתוכנית ב-BBC "סמוך עליי, אני רופא". במהלך הקריירה שלו התמקד בעצות לתזונה נכונה ואף פרסם ספר בנושא. הוא היה מועמד לפרס אמי לבידור בפריים טיים בשנת 2002 עבור סרט לא-בדיוני יוצא דופן לאחר שהפיק את המיני סדרה "The Human Face" של ה-BBC משנת 2001, שבדקה את המדע שמאחורי היופי, ההבעה והתהילה של הפנים.