"דם על הידיים שלכם": בתיהם של מנהלת "מוזיאון ברוקלין" לאומנות בניו יורק ושל מספר מחברי הדירקטוריון היהודים רוססו והושחתו הלילה (רביעי) בכתובות גרפיטי אנטישמיות.

על ביתה של אן פסטרנק, מנהלת המוזיאון, נכתב "ציונית לאומנית לבנה" בספריי אדום, ודלתותיו נצבעו גם הן באדום. על ביתם של שאר חברי הדירקטוריון היהודים הופיעו גם משולשים אדומים הפוכים, שמשמשים את המפגינים הפרו-פלסטינים ל"סימון ציונים". מדובר בסמל ששימש בעבר את חמאס לזיהוי מטרות צבאיות ישראליות, ולאחרונה זוהה במאהלי הפגנות באוניברסיטאות בניו יורק.

המערכה תתפתח? לאחר החיסול הדרמטי בלבנון: צה"ל העביר איתות לחיזבאללה
בהשראת פיתוח ישראלי: זה הנשק של חיזבאללה שצריך להדאיג את ישראל

בנוסף ריססו אלמונים צבע אדום גם על חזית בנייני הקונסוליה הגרמנית בעיר.

הבוקר דווח כי מוקדם יותר השבוע השתלטו מפגינים רעולי פנים על קרון ברכבת התחתית בניו יורק ודרשו לדעת אם יש "ציונים" - ואז הזהירו אותם: "זו ההזדמנות שלכם לצאת".

התקרית התחרשה לאחר הפגנה של כמה מאות פרו-פלסטינים מחוץ לתערוכת "פסטיבל נובה" במנהטן. המפגינים הציתו אבוקות, הניפו דגלים חמאס ושל חיזבאללה, צעקו "תחי האינתיפאדה" ונשאו כרזות עם סיסמאות כמו "יחי 7 באוקטובר" ו"ציונים אינם יהודים ולא בני אדם".

באחד הסרטונים נראה אחד המפגינים אומר ליהודים ביוניון סקוור: "הלוואי שהיטלר עדיין היה כאן, הוא היה מחסל את כולכם". את ההפגנה יזם הארגון הפרו-פלסטיני "Within Our Lifetime", והיא כונתה "יום זעם לעזה".