כמיל שמעון, חבר פרלמנט לבנוני-מארוני העומד בראש מפלגת הלאומיים החופשיים, שיגר היום (חמישי) איום לעבר חיזבאללה ואמר כי "בשעת השין, נוציא 20 אלף חמושים לרחובות, חוץ מחיילי צבא לבנון. הם יהיו סונים, דרוזים ונוצרים".

המלחמה נגד חזיבאללה היא שיח מרכזי בלבנון וככל שמתקרבים לרגע האמת יש לא מעט מאויבי חזיבאללה שמתכוננים למתקפה של ישראל כדי להילחם גם הם נגד חיזבאללה", טען שמעון ואמר כי "רק צריך לטעת אצלם את התקווה שזה אפשרי ושישראל תלך על זה עד הסוף".

"זאת תמונת הניצחון": הלחימה בצפון ובדרום יכולה להיפתר באמצעות דבר אחד
החיסול הדרמטי: חיזבאללה הגיע למסקנה אחת לגבי מלחמה עם ישראל

מוקדם יותר השבוע, חבר הפרלמנט הלבנוני, מרק ב.דאו, תקף גם הוא את ארגון הטרור וטען שמחבלי חיזבאללה "הורסים את המדינה". 

"כיום לחיזבאללה יש הלוואות, כספים, והם מוכנים לזרוק הכל על מלחמות שלא נגמרות במקום לבנות מדינה", אמר, "יש להם הזדמנות היסטורית להיות שותפים למשהו גדול בלבנון. למה לבזבז את הכל על מלחמה והרג? היום יש לנו באמת הזדמנות שלא תחזור. המדינה הזאת עם כל המשאבים, היכולות והרכיבים שקיימים בה חייבים להתלכד סביב המדינה כדי שכל אחד יצליח. צברנו ניסיון רב מ-2006 והלאה".

"בואו נבנה את לבנון, מדוע ללכת למאבקים אינסופיים? למשכן את המדינה שלנו למאבקים אזוריים ונתערב במעשיהם של אחרים? וניכנס למערכת 'תמיכה' ונחריב את המדינה שלנו?", שאל, "חיזבאללה נמצא בקרבות הבלתי פוסקים מסוריה, עיראק, תימן ובתוך לבנון וללא ספק הוא לא אשם, הוא התחיל את זה אבל הישראלים תוקפנים לחלוטין ואי אפשר להשוות אותנו אליהם. חיזבאללה פוגע בכל העם הלבנוני ומחריב את דרום המדינה מכיוון שאיני יודע מתי אחינו יוכלו לשוב לשם ולא ייתכן שנילחם עבור לבנון ונקבור אנשים שהם עטופים בדגלים מפלגתיים במקום בדגלים לאומיים".