לאחר שפירסמה לפני כשלושה חודשים כי היא חולה במחלת הסרטן, הנסיכה מויילס, קייט מידלטון, חשפה היום (שישי) כי תשתתף באירוע פומבי לראשונה, והסירה דאגה מלב הציבור באשר למצבה הבריאותי: "אני מתקדמת יפה", אם כי עדיין לא החלימה לגמרי. 

גלנט, אחריך? ראש ממשלת איטליה הגיבה לבואו של מקרון בצורה מפתיעה
מועברים לרכב, תחת אש כבדה: תיעוד חדש מחילוץ החטופים ההרואי | צפו

את ההודעה היא פירסמה בחשבון הטוויטר (X) הרשמי שלה ושל הנסיך וויליאם, שם הודיעה כי היא הולכת להשתתף באירוע המציין את יום הולדתו של המלך, המלווה בטקס הדגלים שעתיד להתקיים מחר. מידלטון שיתפה כי היא הולכת לצפות בטקס ממרפסת הארמון.

בראשית הפוסט הודתה הנסיכה לתמיכה הציבורית שעוטפת אותה בגלי ההודעות שנשלחו אליה מאז פרסום מחלתה, ושיתפה בהתמודדותה היומיומית. "כל מי שעבר כימותרפיה יידע כי יש ימים טובים ויש ימים רעים. בימים הרעים אתה מרגיש חלש ועייף ואתה צריך לתת לגופך מנוחה. אבל בימים הטובים, כשאתה מרגיש חזק יותר, אתה רוצה לעשות את המיטב כדי להרגיש טוב".

I have been blown away by all the kind messages of support and encouragement over the last couple of months. It really has made the world of difference to William and me and has helped us both through some of the harder times.


I am making good progress, but as anyone going… pic.twitter.com/J1jTlgwRU8

— The Prince and Princess of Wales (@KensingtonRoyal) June 14, 2024

"אני מקווה להשתתף בכמה אירועים פומביים נוספים בקיץ הקרוב", חשפה הנסיכה, והודתה שנית בסיום הפוסט: "אף שאני מכירה בכך שעדיין לא החלמתי לגמרי. אני לומדת להיות סבלנית, ודאי נוכח חוסר הוודאות. אני מתמודדת עם כל יום בפני עצמו, מקשיבה לגופי ומרשה לעצמי לקחת זמן כדי להחלים. תודה רבה לכולכם על ההבנה ולכל מי שגילו אומץ וכתבו לי כדי לחלוק עמי את סיפוריכם האישיים".