נשיא ארה"ב ג'ו ביידן צפוי לקיים בליל חמישי הקרוב את העימות הפומבי הראשון במסע הבחירות הנוכחי, מול המועמד הרפובליקני והנשיא לשעבר דונלד טראמפ. מספר ימים לפני כן, המשיך טראמפ את המתקפה החריפה כלפיו, ואף הציע לבצע מהלך לא שגרתי, טרם תחילת העימות. 

"בדיקת סמים לג'ו ביידן? אני בעד", כתב והוסיף: "מיד לאחר מכן, אסכים גם לבצע בדיקה כזו". הקריאה יוצאת הדופן של הנשיא לשעבר, מגיעה לאחר רצף של הקנטות מצד מחנה טראמפ, זאת כתגובה לתיעודים השונים שבהם נראה הנשיא המכהן, כשהוא מבולבול למשך מספר שניות. 

נמצא מקום חלופי: קטאר מסלקת את הנהגת חמאס מדוחא | דיווח
טראמפ מביך את ביידן רגע לפני העימות ביניהם: "הוא יקבל זריקה בתחת" | צפו

כאמור, בליל חמישי הקרוב, השניים יקיימו ביניהם עימות ברשת CNN. העימות יימשך כ-90 דקות ויכלול שתי הפסקות פרסומות. על צוותי הקמפיין משני הצדדים אסור לקיים שום אינטראקציה עם המועמד שלהם בזמן העימות. שני המועמדים הסכימו להופיע ביציע אחיד, ומיקומי הפודיום שלהם ייקבעו בהטלת מטבע.

ג'ו ביידן מתבלבל פעם נוספת (צילום :שימוש לפי סעיף 27א')

מיקרופונים יושתקו לאורך כל הדיון מלבד זה של המועמד שתורו לדבר. לא יורשו אביזרים או הערות כתובות מראש על הבמה. לרשות המועמדים יהיו רק עט, דפים ובקבוק מים. בניגוד לעימותים קודמים - לא ינכח קהל באולפן אך המנחים ישתמשו ״בכל הכלים העומדים לרשותם על מנת לאכוף זמנים ולהבטיח דיון תרבותי״.

התמונה בכתבה פורסמה לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר.  אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת: [email protected]