בחירות בארה"ב: לאחר הופעתו "החלשה" של נשיא ארה"ב ג'ו ביידן בעימות מול הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, ביידן אמר היום (רביעי): "לא היה לי את הלילה הכי טוב שלי אבל העובדה היא שלא הייתי חכם במיוחד".

גורמים בחמאס חושפים: המסר שהעביר יחיא סינוואר להנייה
עוד יכתבו על זה ספרים: מיד אחרי התקיפה של איראן, נחשף האיום של ביידן לנתניהו | דיווח דרמטי

"החלטתי לנסוע מסביב לעולם כמה פעמים", המשיך". "לא הקשבתי לצוות שלי וחזרתי מהנסיעות וכמעט נרדמתי על הבמה. זה לא תירוץ אבל זה הסבר. כמעט נרדמתי במהלך הוויכוח עם טראמפ ולא הקשבתי להוראות הצוות שלי לגבי מנוחה".

סגניתו של ביידן, קמאלה האריס אמרה: "ג'ו ביידן הוא המועמד שלנו. ניצחנו את טראמפ פעם אחת. ואנחנו הולכים לנצח אותו שוב, נקודה". כשנשאלה אם היא מוכנה להנהיג את המדינה, היא אמרה: "אני גאה להיות הסגנית נשיא במירוץ של ג'ו ביידן".

סגנית הנשיא האריס היא החלופה המובילה להחלפת נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן אם יחליט שלא להמשיך במסע הבחירות שלו לכהונה נוספת, כך על פי שבעה מקורות בכירים במטה הבחירות של ביידן, בבית הלבן ובוועדה הלאומית הדמוקרטית, המכירים את הדיונים העדכניים בנושא.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

ג'ו ביידן מתבלבל פעם נוספת (צילום :שימוש לפי סעיף 27א')

כזכור, סקר חדש של CNN מצביע על מגמה מדאיגה עבור הנשיא ביידן, אשר נמצא בפיגור מאחורי טראמפ ב-6%. בנוסף, 75% מהבוחרים סבורים כי למפלגה הדמוקרטית סיכויים טובים יותר במידה וביידן יוחלף.

סגנית הנשיא קמלה האריס מציגה תוצאה טובה יותר מול טראמפ, עם פער של 2% בלבד לטובת טראמפ (47% לעומת 45%). מועמדים דמוקרטים אחרים שהוזכרו, כמו מושל קליפורניה גווין ניוסום ושר התחבורה פיט בוטיג'ג', מפגרים אחרי טראמפ בשיעורים דומים לאלה של ביידן.

רוב הדמוקרטים (56%) מאמינים כי למפלגה יהיו סיכויים טובים יותר עם מועמד אחר מלבד ביידן. לעומת זאת, 83% מהרפובליקנים סבורים כי טראמפ הוא המועמד הטוב ביותר למפלגתם. ביידן מתמודד עם ביקורת קשה על תפקודו, כאשר 45% מהנשאלים הביעו אי-שביעות רצון חריפה מתפקודו.