נשיא ארה"ב לשעבר, ומועמד המפלגה הרפובליקנית לנשיאות בבחירות הקרובות, דולנד טראמפ, נתפס אתמול תועד משתלח בנשיא ארה"ב ג'ו ביידן ובסגניתו קמלה האריס לאחר שניצח את הנשיא בעימות האחרון.

צפו:

טראמפ תועד כשהוא נוהג בעגלת גולף ואמר: "איך הייתי בעימות באותו לילה? בעטתי בערימת החרא הזקנה הזו. הוא אדם רע. הוא בדיוק עזב. עזב את המירוץ. כן, הוצאתי אותו מהמירוץ".

"עכשיו זה אומר שיש לנו את קמלה. אני חושב שיהיה טוב יותר להתמודד מולה. היא כל כך גרועה, כל כך פאתטית, פאקינג כל כך רעה", אמר טראמפ על סגנית הנשיא האריס. 

לאחר מכן, טראמפ המשיך להשתלח בביידן: "אתם יכולים לדמיין את האיש הזה מתמודד עם פוטין ונשיא סין, שהוא אדם אכזרי? אבל הודיעו שביידן כנראה פורש. אני פשוט ממשיך להפיל אותם לא?".

העימות בין ג'ו ביידן לדונלד טראמפ (צילום: REUTERS/Brian Snyder)
העימות בין ג'ו ביידן לדונלד טראמפ (צילום: REUTERS/Brian Snyder)

בתוך כך, ב "ניו יורק טיימס" דווח כי ברקע ההופעה הכושלת של ביידן בעימות בשבוע שעבר, נשיא ארה"ב אמר לאחד מבני בריתו כי הוא שוקל האם להמשיך במרוץ לנשיאות

במקביל, מקורות אמרו לחדשות ABC כי הנשיא ביידן הודה כי הימים הקרובים הם קריטיים כדי לקבוע אם הוא יכול להישאר במרוץ לקדנציה שנייה. על פי הדיווח, הוא אמר באופן פרטי לפחות לשני אנשים הקרובים אליו בימים האחרונים שהוא מזהה עד כמה המצב הפוליטי שלו קשה.

בפומבי ובפרטיות, הנשיא מבצע שיחות ומארגן פגישות כדי להביע את השקפתו שהוא נשאר המועמד החזק ביותר להתמודד עם טראמפ. במהלך הימים האחרונים, הוא שוחח עם מנהיג הרוב בסנאט צ'אק שומר, מנהיג המיעוט בבית הנבחרים האקים ג'פריס, יו"ר בית הנבחרים לשעבר ננסי פלוסי והסנאטור כריס קונס ונציג בית הנבחרים ג'ים קלייבורן.