רשויות מצאו מטעני חבלה במכוניתו של החשוד שלטענת גורמים רשמיים ניסה להתנקש בנשיא לשעבר דונלד טראמפ, כך על פי אנשים שתודרכו על החקירה - זאת על פי דיווח היום (ראשון) ב"וול סטריט ג'ורנל".

המכונית, שנהג בה תומאס מתיו קרוקס, חנתה בקרבת העצרת של טראמפ בבאטלר, פנסילבניה, ביום שבת, כך אמרו האנשים. המשטרה קיבלה דיווחים מרובים על חבילות חשודות באזור שבו היה היורה, אמרו הרשויות, מה שהוביל אותם לשלוח טכנאי חבלה. החוקרים המשיכו לעבוד כדי לוודא שהזירה נקייה עד שעות הלילה המאוחרות. הם גם חיפשו בביתו של קרוקס ושוחחו עם משפחתו.

רב המכר של כלי הנשק: כל הדרך של AR-15 ממלחמת וייטנאם עד לדונלד טראמפ
צפון קוריאה: 30 ילדים הוצאו להורג – בגלל צפייה בסדרת טלוויזיה

עוד דווח מוקדם יותר ב-ABC NEWS כי האקדח שנמצא בעצרת הקמפיין של טראמפ נרכש באופן חוקי על ידי אביו של החשוד.

כזכור, יריות נורו הלילה לעבר נשיא ארצות הברית לשעבר טראמפ במהלך עצרת בחירות בפנסילבניה. טראמפ הובהל מהבמה על ידי השירות החשאי. הוא נפצע באזור ראשו ומדמם מאוזנו. אדם שנכח בעצרת נורה למוות. גם היורה נהרג. על פי מספר דיווחים, 5-8 יריות נורו לעבר טראמפ.

הנשיא לשעבר טראמפ פרסם הצהרה לאחר ניסיון התנקשות: "אני רוצה להודות לשירות החשאי של ארצות הברית, ולכל גורמי אכיפת החוק, על תגובתם המהירה על הירי שהתרחש זה עתה בפנסילבניה. והכי חשוב, אני רוצה להביע את תנחומיי למשפחתו של האדם בעצרת שנהרג, וגם למשפחתו של אדם אחר שנפצע קשה".