נשיא ארה"ב לשעבר והמועמד לנשיאות דונלד טראמפ, נפגש לאחרונה עם רוברט פ. קנדי ג'וניור במילוווקי, כך על פי דיווח ב"פוליטיקו".  פ. קנדי ג'וניור המתמודד כמועמד עצמאי מול טראמפ והנשיא ביידן, זוכה למספר דו ספרתי בסקרים רבים שנערכים לקראת יום הבחירות שיתקיים בחודש נובמבר הקרוב. 

על פי הדיווח, מספר מקורות מסרו כי השניים דנו באפשרות שבה פ. קנדי ג'וניור יפרוש מהמירוץ, ויעביר את תמיכתו לטראמפ. עם זאת, הוא עצמו הכחיש את הטענות בנוגע לכך. 

טראמפ הכריז: זה יהיה סגן הנשיא שלי בבחירות לנשיאות
בכיר אמריקאי מסביר: כך ייבדק מחדל האבטחה החמור בניסיון ההתנקשות של טראמפ

תמיכה מצד קנדי, אשר כאמור מגיע מתבטאת באחוזים דו-ספרתיים בחלק מהסקרים, עשויה לטרוף את הקלפים במירוץ לבית הלבן ולתת דחיפה משמעותית למועמד הרפובליקני, שניצל לפני מספר ימים באורח נס מניסיון התנקשות. 

טראמפ מובהל מהבמה לאחר ניסיון ההתנקשות. קרדיט: רשתות חברתיות (צילום :רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א')

אמש, הודיע טראמפ כי בחר בסנאטור הרפובליקני ג'יי.די ואנס מאוהיו למועמד לתפקיד סגן הנשיא ושותפו במירוץ לנשיאות. ואנס הוא כוכב עולה במפלגה הרפובליקנית ובעבר ביקר את טראמפ באופן בוטה ואף כינה אותו "היטלר של אמריקה", בשנים האחרונות נראה כי יישר קו עם הנשיא לשעבר. טראמפ הכריז על בחירתו ברשת החברתית Truth Social. כמו כן, טראמפ קיבל תמיכה מספקת מצירי המפלגה כדי להפוך למועמדה הרשמי במירוץ לנשיאות.

אם ייבחר בנובמבר, ואנס, בן 39, יהיה אחד מסגני הנשיא הצעירים בהיסטוריה. הוא עולה פוליטי יחסית, שזכה במושב שלו בסנאט ב-2022 לאחר שעלה לגדולה כסופר שכתב ספר זיכרונות רב מכר שנקרא "יומני האפלצ'ים". בחירתו מוסיפה לכרטיס מגן נאמן של תנועתו של טראמפ, ומספר משקיפים רפובליקנים אמרו, היא יכולה לעזור לטראמפ לבסס את בסיס מצביעי מעמד הפועלים הלבנים שלו, במיוחד במערב התיכון העליון. 

התמונה בכתבה פורסמה לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר.  אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת: [email protected]