תיעוד חדש שדלף של שיחה בין טראמפ לבין רוברט קנדי ג'וניור (מועמד עצמאי במרוץ לנשיאות שידוע בעמדותיו נגד חיסונים) בו טראמפ הביע ביקורת באשר לחיסונים.

"כשאתה מאכיל תינוק, בובי," אמר טראמפ, "חיסון שהוא כמו 38 חיסונים שונים, וזה נראה כאילו הוא מיועד לסוס, לא לתינוק במשקל 10 או 20 קילו... ואז אתה רואה את התינוק פתאום מתחיל להשתנות באופן קיצוני. ואז אתה שומע שזה לא משפיע, נכון? אבל אתה ואני דיברנו על זה מזמן".

מהומה במילווקי: אדם נורה למוות לאחר ששלף סכין בוועידה רפובליקנית
איראן פועלת להוביל לחיסול טראמפ; האבטחה סביבו הוגברה משמעותית

קנדי ג'וניור נודע כפעיל נגד חיסונים ונחסם בעבר על-ידי אינסטגרם משום שפרסם מידע כוזב על מגפת הקורונה. הוא מבין מייסדי ארגון בשם Children’s Health Defense, שמשך שנים קידם טענות סביב סכנות לכאורה בחיסוני ילדים – טענות שמחקרים מדעיים הפריכו. 

השיחה קרתה לפי הדיווח יום לאחר אירוע הירי בשבת (ראשון) וזאת על רקע הדיווח בפוליטיקו בו טראמפ ביקש מקנדי ג'וניור לפרוש מהמרוץ לנשיאות ולתמוך בו במקום.

"אני אשמח שתעשה משהו - ואני חושב שזה יהיה כל כך טוב בשבילך וכל כך גדול בשבילך", ניתן לשמוע את טראמפ אומר בסרטון, ככל הנראה בהתייחסו למירוץ הבחירות ב-2024.

"אנחנו הולכים לנצח", אמר טראמפ, ולאחר מכן אמר קנדי, "כן". "אנחנו הרבה לפני הבחור", הוסיף טראמפ בהתייחסו לנשיא ג'ו ביידן. טראמפ גם דיבר עם קנדי ​​על ניסיון ההתנקשות בשבת, ואמר כי הכדור שפגע באוזן שלו "הרגיש כמו ענק - כמו היתוש הגדול בעולם".

לאחר שהשיחה הופצה ברשתות החברתיות, קנדי ​​התנצל ביום שלישי בפני טראמפ בפלטפורמת המדיה החברתית X, לשעבר טוויטר. "כשהנשיא טראמפ התקשר אליי הקלטתי עם צלם וידאו פנימי", כתב. "הייתי צריך להורות לצלם הווידאו להפסיק את ההקלטה מיד. אני מבואס מכך שזה פורסם".