משרד החוץ האמריקאי פרסם היום (רביעי) מסמך המציג הטלת הגבלות על מתן אשרות כניסה לשטח ארצות הברית לקבוצת אנשים בשל מעורבותם, או תרומתם המכוונת לערעור השלום, היציבות והביטחון בגדה המערבית ולפגיעה בזכויות אדם. בין היתר הוזכרו במסמך אלאור אזריה ובני משפחתו, עליהם נאסרה כניסה לארצות הברית. 

במסמך נכתכ כי בין היתר, תיאסר כניסתו של "אלאור אזריה, סמל לשעבר בצבא ההגנה לישראל (צה"ל), בהתאם לסעיף 7031(ג) על מעורבותו בהפרה בוטה של ​​זכויות אדם, כלומר הרג ללא משפט בגדה המערבית. כתוצאה מפעולה זו, עזריה וכל בני משפחה קרובים אינם כשירים לכניסה לארצות הברית".

ארדוף אויבי ואשיגם: סרטוני הזוועה מה-7.10 מפילים את הנוח'בות אחד אחד  
צפו בתיעוד הלא שגרתי: יפה בן דוד הוצאה מדיון במועצת הביטחון  

מתוך חקירתו של אלאור אזריה

עוד הוסבר במסמך שפורסם: "באופן ספציפי, מגבלות אלה מתנהלות נגד מי שהשתמשו באלימות כלפי אנשים או רכוש, או הגבילו באופן בלתי הוגן את הגישה של אזרחים לשירותים חיוניים ולצרכים בסיסיים, לרבות גישה למזון, מים, חשמל או אספקה ​​רפואית. גם בני המשפחה הקרובים של אנשים אלה עשויים להיות כפופים להגבלות אלה". 

כזכור, אלאור אזריה ירה במחבל מנוטרל. הוא נשפט וריצה עונש מאסר. אזריה השתחרר מהכלא הצבאי למעלה משנתיים אחרי התפוצצות הפרשה, ותשעה חודשים אחרי שהחל לרצות את עונש המאסר שנגזר עליו, בכלא 4 בצריפין, זאת לאחר שקוצר עונשו.