גורמים במפלגה הדמוקרטית אמרו ל"טיימס" הבריטי כי "72 השעות הקרובות קריטיות להחלטה של ג'ו ביידן אם להישאר או לפרוש" מהמרוץ לנשיאות ארצות הברית. במקביל מתכוננים בכירים במפלגה להליך חירום אחרי פרישה אפשרית של הנשיא: יו"ר בית הנבחרים לשעבר, הדמוקרטית ננסי פלוסי קראה לקיים פריימריז בזק פתוחים לכל מועמד.

הדמוקרטים אמרו כי בן ה-81 עומד בפני חלון זמן מכריע של 72 שעות כדי להחליט אם לזוז הצידה לטובת מועמד אחר. "ב-72 השעות הקרובות תתקבל החלטה", אמר מושל דמוקרטי ל-CNN ביום חמישי. "זה לא יכול להימשך עוד הרבה זמן. החומות נסגרות".

ערב ביקור נתניהו: הבית הלבן שוקל להטיל סנקציות על בן גביר וסמוטריץ'
לא רחוק ממדינת ת"א: החיים בצפון הפכו לרולטה רוסית וזו רק תחילתה של הקטסטרופה | גל גביש

לפי דיווח באתר "פוליטיקו", ארבעה מקורות אנונימיים מסרו כי פלוסי הדגישה את הצורך בקיום "הליך בחירות פתוח במפלגה" לטובת בחירת מועמד שיחליף את ביידן אם האחרון יחליט בסופו של דבר לפרוש מהמרוץ לנשיאות, כדי למנוע הכתרה מידית של סגנית הנשיא קמלה האריס במקומו.  

ג'ו ביידן מתבלבל (צילום :שימוש לפי סעיף 27א')

הסרטון בכתבה פורסם לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר. אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת: [email protected]