"חשבת שנפלת מעץ קוקוס?" כך מתחיל סרטון ויראלי של קמלה האריס שצץ מחדש לאחר הופעתו הכושלת של ג׳ו ביידן בעימות הנשיאותי בחודש שעבר. ואז מגיע הטוויסט בעלילה - ברקע מתחיל להתנגן השיר "Von dutch" של הכוכבת הבריטית העולה צ׳רלי XCX, צחוקה המפורסם של האריס מתגבר, ופילטר בצבע ירוק-ליים עם המילה "בראט" - שם האלבום החדש והמאוד פופולרי של XCX - מבזיק על המסך. "את קיימת בהקשר של כל מה שבו את חיה ומה שקדם לך", אומרת האריס. קצב המוזיקה מאיץ ברקע ומופיעים קטעים של האריס, מדברת, נואמת, משכנעת, מייצגת את הפנים החדשות והרעננות של המפלגה הדמוקרטית.

2 מיליון דונם באש: אורגון וקליפורניה נאבקות בשריפות ענק חסרות תקדים
בקצב המרנגה: מה הסיכוי שמדורו ייבחר לנשיא ונצואלה לעוד 6 שנים נוספות?

הסרטון, שהועלה ל-X על ידי ריאן לונג, סטודנט מדלוור, זכה ל-4 מיליון צפיות, לא כולל מיליוני שיתופים ורמיקסים שהתפשטו ברשתות החברתיות. ביום בו ביידן פרש מהמרוץ, XCX העניקה להאריס את תמיכתה ב-X וכתבה "קמלה היא בראט". הפוסט, שזכה ליותר מ-50 מיליון צפיות, מהווה שבח גדול ותמיכה של כל המי ומי בתעשיית הבידור, אפילו ביונסה העניקה לקמפיין האריס רשות להשתמש בשיריה.

שיריה של XCX והצבע הירוק-ליים הפכו לסמל הקיץ של האיט גירלס, נערות ונשים מובילות דעה. הזמרת הגדירה מהי מהות "בראט" בראיונות שנתנה: "בחורה מבולגנת קצת שאוהבת לחגוג. כל מה שבראט צריכה זה פשוט חפיסת סיגריות ומצית", אלו לא בדיוק מאפיינים מסורתיים של הפוליטיקאים המעונבים של הבית הלבן, ובכל זאת, צוותה של האריס כָּמֵהַּ לתיוג הכה מודרני, בועט במוסכמות ושובר תוויות.

כחלק מהניסיון להציב את קמלה האריס כדמות פוליטית העומדת בזכות עצמה מול ענקים בליגה הלאומית, צוותה הגדיל לעשות ולהפתעתם של הפרשנים - שיתף את הציוץ של הזמרת צ׳ארלי xcx וגרסאות שונות של סרטונים אלו ברשתות החברתיות.

עם זאת, הרגע הזה לא נפל סתם מעץ קוקוס. ההתנגשות האירונית והאורגנית של התרבויות היא הסיבה שזה עובד. פרודיות על אלבום "בראט" היו נפוצות ברשתות החברתיות הרבה לפני שהן הציפו את מטה הקמפיין של קמלה.  ב-TikTok, ההתרגשות מורגשת היטב. סרטון של האריס, המלווה בשיר "Femininomenon" של הזמרת צ׳אפל רואן, זכה ל-6.6 מיליון צפיות. מגיב אחד מקווה "להפוך אותה לנשיאה באמצעות ממים" (memes). עריכה דומה ששותפה בעמוד ה-TikTok של קמפיין האריס זכתה ליותר מ-35 מיליון צפיות.