שלושה ימים עברו מאז חיסולו של יושב ראש הלשכה המדינית של חמאס אסמאעיל הנייה, אך בעולם הערבי עדיין מתקשים לעכל את הבשורה, דבר אשר הוליד לאחרונה תיאוריית קשר חריגה במיוחד. 

בסרטון שרץ ברשתות החברתיות, ומתואר כתיעודו האחרון של הנייה בחיים, ניתן לראות כי עומד מאחוריו אדם עם לבוש וכאפייה לבנה. בתיאור הסרטון נכתב: "עומד מאחורי הנייה אדם, שנראה כאמירטי וקצת מבולבל. האם ייתכן שהוא התקין מכשיר מעקב או משהו?".

הסרטון, כמובן, גרר אחריו תגובות רבות, כשאחת המגיבות כתבה: "אם נראה שהוא אמירטי, סעודי או ירדני, הוא שם את מכשיר המעקב.  או משהו אחר. היריבה היא ישראל ואמריקה מאחוריה. הם טענו רשמית להתנקש בחייו. היהודים חגגו את מותו. הם יקבלו תגובה נחרצת. בלתי נמנע ומרעיד אדמה".

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

בתגובה אחרת נכתב: "האם האמירויות יודעות היכן מתגורר הנייה כדי לכוון אותו, או שמא הוא הרג את הנייה במקום הזה כדי שהיא תוכל לצטט את דעותיו של אחיו האמירויות כלפיו?! האיש, לפי הידוע, מת בתוך חדרו עקב מטען חבלה שהוטמן בו בבניין מגורים בשמירה של משמרות המהפכה מי יהיה הרוצח כאן?!". 

התמונה והסרטון בכתבה פורסמו לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר.  אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת : [email protected]