משה רוזינג הוא אחד מישראלים רבים שנתקעו בחו"ל בימים האחרונים בעקבות ביטולי הטיסות של החברות הבינלאומיות. לאחר שלא הצליח לקבל תשובה מגורמים רשמיים, החליט לפנות לתקשורת - והתראיין היום (ראשון) אצל ענת דוידוב בתוכנית איפה הכסף ב-103.

"חברת 'וויז אייר' ביטלה את הטיסות שלה וידענו את זה רק במוצאי שבת. אנחנו כרגע תקועים", אמר. "אנחנו בבולגריה בסופיה וכרגע אנחנו לא יודעים למי לפנות, עם מי לדבר. חשבנו ללכת לשגרירות אבל היא סגורה. אנחנו די תקועים, פשוט תקועים. אנחנו בבית מלון ואין לנו עם מי לדבר, אף אחד לא עונה. אנחנו לא יודעים מה לעשות".

"יצרנו קשר איתכם ועם 'וואלה' ואנו לא יודעים עם מי ליצור קשר, לפי מה שהבנתי הסיכוי שיענו לי במשרד החוץ שואפים לאפס. אנחנו רואים בפייסבוק  עוד ים אומרים שהם תקועים. יום במלון עולה לנו כ-250 דולר אבל זה לא רק זה, ספיר אשתי סטודנטית, מחר יש לה מבחן סוף סמסטר והיא לא תהיה בו. אני אצמעי שסגרתי עבודות ואני עכשיו נתקע, אנחנו מפסידים כסף וזה מבאס".

"אנחנו יודעים שהמצב במדינה הוא קשה אבל המינימום הוא שיישלחו לנו הודעות sms עם הנחייה, אין שום תקשורת. שר החוץ או שר התחבורה. אנחנו מנסים כל מיני דרכים, לכן שמחנו להתראיין אולי מכם תבוא הישועה. אנחנו מבינים שיש אנשים במצב הרבה יותר נוראי, אנשים מאבדים את יקיריהם, אבל המינימום שהממשלה תיצור קשר עם ישראלים בחו"ל".

עריכה: אליעזר בן יהודה