טים וולץ אישר כי הוא סגן הנשיאה החדש של קמלה האריס, וכתב בחשבון ה-X שלו כי "זה כבוד להצטרף לקמפיין של קמלה האריס - אני בפנים. היא מראה לנו מה אפשרי, וזה קצת מזכיר לי את היום הראשון ללימודים". 

ד"ר קובי ברדה, מומחה להיסטוריה פוליטית אמריקאית מאוניברסיטת חיפה, שוחח הבוקר (רביעי) עם ענת דוידוב ואודי סגל ב-103FM והתייחס לנסיבות שכלל הנראה הובילו לבחירה. "הוא מושל מינסוטה. ברנש שמגיע עם רקע של חייל, אחרי זה הוא היה מורה להיסטוריה, אחרי זה נבחר לבית הנבחרים. נכון להיום הוא מושל מדינת מינסוטה שנמצאת במיד-ווסט. זו המדינה הכי וותיקה בתמיכה שלה במפלגה הדמוקרטית, מאז שנת 1974, כך שהבחירה הזאת  לא אמורה להניב לקמאלה האריס מדינה ברווח מיידי, בניגוד למה שכל המומחים חשבו, שהיא תיקח את ג'וש שפירו, שהוא המושל של מדינת פנסילבניה", אמר בפתח דבריו.

טים וולץ (צילום: רויטרס)
טים וולץ (צילום: רויטרס)

מושל מינסוטה וכעת מועמד סגן הנשיאה: מי אתה טים וולץ? | פרופיל

עוד אמר כי "הוא אמנם שייך לפלג הפרוגרסיבי, אבל הוא הביע אחרי 7 באוקטובר הזדהות מלאה עם ישראל. הוא בטח לא נמצא  בפלג הקיצוני של הסקוואד. אבל הוא גם לא ג'וש שפירו. הסיבה העיקרית שהוא לא נבחר הוא שהוא הגדיר את עצמו כציוני, וזה מראה סדר עדיפויות אצל קמאלה האריס, שמראה את הקוטביות שיש אצלה במפלגה הדמוקרטית בין הפלג הליברלי לבין הפלג הפרוגרסיבי".

על מצבה של האריס במרוץ לנשיאות אמר ברדה כי "היא צמצמה מאוד את הפערים מול טראמפ. השאלה הנשאלת היא עד כמה יימשך המומנטום. יש לנו ב-20 בחודש את הוועידה הדמוקרטית בשיקגו, ובתחילת ספטמבר מתוכנן העימות הראשון. אני חושב שעדין מאוד מוקדם להתנבא מי אמור להיות המנצח בסוף הסייקל הזה, אבל אנחנו בהחלט רואים מגמה, גם מבחינת הגדלת הכסף שנכנס, גם מבחינת כמות המתנדבים – כבר כמה מאות אלפים, וגם היא מצליחה בסקרים לצמצם את הפער מטראמפ, עד כדי כך שבחלק מהמקומות היא גוברת עליו".