תא טרור איסלאמי שתכנן לבצע פיגוע נגד הקהילה היהודית בארגנטינה, סוכל ע"י המשטרה הפדרלית המקומית. תא הטרור תיכנן לבצע את הפיגוע במנדוזה, הסמוך לגבול צי'לה. 

על פי הודעת המשטרה הפדרלית, הסיכול בוצע בעקבות מודיעין מדויק שהתקבל. הכוחות פשטו על בתים של שמונה חשודים במעורבות. בין היתר, במהלך הפשיטה נתפסו אקדח, סכינים, כרזות דתיות, רובה ציידים וסכינים. 

הפצצת מחסן האמל"ח, הטענות בלבנון והחשש: פרטים חדשים על התקיפה בלבנון
נתניהו או גנץ לראשות הממשלה? הסקר בחדשות 12 הותיר את הצופים המומים

טרם ברור מי עומד מאחורי תא הטרור. זאת, כשכלל הקהילות היהודיות בעולם נמצאות במתח שיא, בעקבות האיומים הרבים מצד איראן וארגון הטרור חיזבאללה. 

בתוך כך, בהצהרה שמסר מעט אחרי חצות (בין שישי לשבת), נשיא ארה"ב ג'ו ביידן התייחס לביקורו הצפוי של מזכיר המדינה אנתוני בלינקן, שיטוס היום לישראל, ואמר כי שלח אותו לארץ "כדי לאשר מחדש את תמיכתי הבלתי מעורערת בביטחון ישראל, להמשיך את המאמצים האינטנסיביים שלנו להשלים את העסקה, ולהדגיש שעם הפסקת האש המקיפה ושחרור החטופים כעת באופק - אף אחד באזור לא צריך לנקוט בפעולות כדי לערער את התהליך״.

בנסיון לסגור את הפערים האחרונים בין הצדדים. ביידן אמר: "אנחנו קרובים יותר לעסקה ממה שהיינו לפני שלושה ימים". בכיר אמריקאי אמר: רוצים להשיג עסקה בשבוע הבא. אם נמשיך לחפש עסקה מושלמת חיי החטופים יהיו בסכנה".