משלחת מטעם ארצות הברית הגיעה לאחרונה לאיראן, זאת בניסיון למנוע ממנה לתקוף את ישראל באופן נרחב, כך דווח בעיתון הכוותי “אל-ג’רידה” שאין לו אימות ממקורות נוספים. על פי הדיווח, זמן קצר לאחר צמד החיסולים הדרמטי בטהרן ובלב ביירות, מטוס פרטי ועליו המשלחת, המריא מטורקיה ונחת בשדה התעופה שנמצא עשרות קילומטרים בודדים מטהרן.  

הפגישה עצמה נמשכה כשעתיים, כשבסופה חזרה המשלחת האמריקאית לטורקיה. לטענת הדיווח, מטרת המשלחת הייתה ניסיון העברת מסרים של ממשל ביידן למנהיג איראן עלי חמינאי. ביידן ניסה להעביר לחמינאי מסר, לפיו הוא לא היה מודע לחיסולם של הנייה בטהרן ורמטכ"ל חיזבאללה בלב ביירות. 

מטחים כבדים לעבר הצפון; חייל צה"ל נפצע באורח קשה
כושר נשיאת נפץ שטרם נראה: הרכש החדש של חיל האוויר

בנימין נתניהו לאחר שיחה עם ג'ו ביידן (צילום: דוברות ראש הממשלה)

בתוך כך, עשרות רקטות נורו היום (שבת) לעבר צפון הארץ, בשני מטחים שונים. אין נפגעים, אך נגרם נזק לרכוש. הפסקות חשמל בחצור הגלילית ובצפת. זאת, מספר שעות לאחר חיל האוויר תקף הלילה מחסן אמל"ח של ארגון הטרור חיזבאללה בנבטיה שבדרום לבנון. לאחר מכן, נטען בתקשורת המקומית כי עשרה אנשים נהרגו, ואחרים נפצעו, ביניהם גם ילדים. כמו כן, דווח גם כי חלק מההרוגים הם בעלי אזרחות סורית.

מדובר צה"ל נמסר, כי זוהו 55 שיגורים שחצו משטח לבנון, חלקם נפלו בשטחים פתוחים, אין נפגעים. כתוצאה מהשיגורים התפתחו מספר שריפות במרחב, כוחות כיבוי פועלים כעת במקום.