דיווחים ברוסיה - מספר הפצועים עלה: 46 בני אדם נפצעו במהלך ההפגזה האוקראינית על בלגורוד והאזור, לאחר הדיווחים שחמישה נהרגו. לדברי המושל ויאצ'סלב גלדקוב, שבעה מהם ילדים, כשילד אחד במצב קשה - כך דיווח היום (שבת, שעון ישראל) בערוץ הטלגרם שלו. "איבדנו שוב אזרחים כתוצאה מהפגזות של אוקראינה. 5 אזרחים נפצעו. כעת יש 37 אנשים בבתי חולים, שבעה מהם ילדים", אמר בסרטון.

זאת לאחר שביום שישי בערב דיווח ראש המרחב כי מערך ההגנה האווירית פעל מעל האזור, וכמה מטרות אוויריות יורטו כשהתקרבו לעיר. מאוחר יותר הבהיר כי מדובר בתקיפה של כוחות אוקראינים, וכי חמישה בני אדם נהרגו ו-37 נפצעו.

ביד קשורה ובזרוע נטויה: מלחמת רוסיה-אוקראינה וכוחה הלא מנוצל של ארה"ב

 גלדקוב סיפר כי גגותיהם של שני בניינים רבי קומות נשברו ונשברו חלונות, ובניין נוסף נפגע. ארבעה מבנים ניזוקו, תשע מכוניות נפגעו מרסיסים. עוד אמר ראש האזור כי בכפר דובובואה, הסמוך למרכז הקניות, נפגעו 13 כלי רכב. כתוצאה מפגיעות ישירות אירעה שריפה בשני בתים ובמוסך. כוחות ההצלה כיבו במהירות את השריפות, ציין גלדקוב.

זאת לאחר שביום שלישי מקורות ברוסיה דיווחו על כוחות אוקראינים שניסו לפרוץ את הגבול למחוז, ונוהלו קרבות עזים. בערוץ הטלגרם Mash דווח, שכ-500 חיילים אוקראינים תקפו את מעבר שבקינו ונחוטייבקה, ועימותים התנהלו בשני האזורים.