המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית, דונלד טראמפ, ציין אמש (חמישי) כי לא ישתתף בעימות נוסף מול קמלה האריס לפני הבחירות ב-5 בנובמבר.

הקיפאון במו"מ לעסקה: הסיבה שארה"ב לקחה צעד אחורה נחשפת
שחמט אוקראיני: המערכה שעשויה להכריע את גורל מזרח המדינה

"לא יהיה עימות שלישי", כך כתב טראמפ בחשבון שלו ברשת החברתית Truth Social, זאת לאחר שמספר סקרים הראו כי המועמדת הדמוקרטית, קמלה האריס, מובילה עליו וזכתה בעימות שנערך בין השניים בלילה שבין שלישי לרביעי השבוע. 

טראמפ והאריס (צילום: רויטרס)
טראמפ והאריס (צילום: רויטרס)


בעימות, שגרף צפיות של 67.1 מיליון צופים בטלוויזיה, לא הצליח טראמפ להישאר עקבי במסר שלו, כך על פי טענת שישה תורמים רפובליקנים ושלושה יועצים של טראמפ ששוחחו עם סוכנות הידיעות "רויטרס" מוקדם יותר השבוע. 

האריס, הגיבה לאחר הפוסט של טראמפ: "אני מאמינה שאנחנו חייבים לבוחרים שלנו עוד עימות נוסף". בעוד טראמפ הציג בפוסט שלו כי הוא ניצח בעימות, מספר סקרים הראו כי המשיבים חשבו שהאריס נתנה ביצועים טובים יותר. כך למשל, נמצא בסקר בזק שנערך זמן קצר לאחר העימות על ידי רשת ה-CNN, לפיו האריס עלתה על טראמפ. 

דונלד טראמפ לאחר העימות (צילום: רויטרס)
דונלד טראמפ לאחר העימות (צילום: רויטרס)

מתוך כלל הנסקרים שהעידו כי שמעו משהו על העימות באופן כללי בין האריס וטראמפ, 53% השיבו כי האריס זכתה ו-24% אמרו שטראמפ זכה. אותו סקר שיצא מטעם "רויטרס" הוסיף כי 54% מהבוחרים הרשומים האמינו כי העימות בין טראמפ להאריס היה מספק, בעוד 46% התעקשו כי הם מעוניינים בעימות שני.