המיליארדר אילון מאסק, שהביע את תמיכתו בדונלד טראמפ - הנשיא לשעבר והמועמד הרפובליקני בהווה, הודיע כי קבוצת התמיכה שלו למען המועמד, America Pac, תעניק בהגרלה אקראית מיליון דולר בכל יום, עד ליום הבחירות בחמישה בנובמבר, לאחד החתומים על העצומה המעודדת רפובליקנים להירשם להצבעה למועמד במדינות המפתח. ההגרלה החלה לראשונה במוצאי שבת.

העצומה של America Pac מאפשרת לכל בוחר הרשום בפנסילבניה להביע את תמיכתו בתיקון הראשון והשני לחוקה, ובעיקר - אינה דורשת מהחותמים להיות רפובליקנים; כל דמוקרט הרשום להצבעה בפנסילבניה יכול לחתום עליה גם כן. כמו כן, היא מאפשרת לאסוף פרטי קשר של בוחרים פוטנציאליים נוספים, על מנת להביאם לקלפיות עבור טראמפ.

האירוע של מאסק בהריסבורג בשבת היה השלישי בתוך שלושה ימים בפנסילבניה, שם מאסק מעודד תומכים להצביע מוקדם ולגרום לאחרים לעשות זאת גם כן. עד כה תרם המיליארדר 75 מיליון דולר ל-America Pac, שמבצעת את עיקר פעילות השטח של דונלד טראמפ במדינות המפתח, על פי דיווחים שהוגשו לוועדת הבחירות הפדרלית השבוע.

ייתכן כי המיזם נוצר לאחר שדווח כי לפעילות השטח ישנן בעיות שונות. מוקדם יותר בשבת, העיתון הבריטי "הגארדיאן" דיווח כי כ-25% מפעילות הקמפיין האישית (קמפיין דלת לדלת) שבוצעו על ידי America Pac באריזונה ונבאדה סומנו כפוטנציאל להונאה - כאשר סוקרים שיקרו כשטענו שביקרו בבתים של מצביעים פוטנציאלים.