שעות לאחר התקיפה הישראלית באיראן והדיווחים בתקשורת הזרה על כוונתה שלא להגיב, נתלתה בכיכר פלסטין בטהרן כרזת ענק עם הכיתוב 'סערה נוספת מגיעה' -ככל הנראה רמז לכינוי המלחמה בערבית, 'טופאן אל-אקצא' (מבול אל-אקצא). במקביל, שר החוץ האיראני דרש לכנס מושב חירום של מועצת הביטחון "כדי לשקול את ההפרה החמורה הזו ולחייב את המשטר הפלילי באחריות".

הכרזה החדשה החליפה שלט קודם שהוצג בכיכר עד לפני יומיים, ובו תמונות החטופים הישראלים בעזה לצד כתובות בעברית ובפרסית: 'אף חטוף לא ישוחרר'.

כיכר פלסטין, הממוקמת במרכז טהרן, משמשת כמוקד לאירועים הקשורים לסוגיה הפלסטינית. לשם הגיעו מפגינים פרו-פלסטינים לאחר חיסול בכיר 'כוח קודס', חסן מהדווי, בדמשק, ושם גם נחגגה התקיפה האיראנית על ישראל באפריל. הכיכר מעוטרת בפסלים ושלטים אנטי-ישראליים שהוצבו עוד טרם המלחמה בעזה. קיר המודעות הגדול שבה משמש את תעמולת המשטר האיראני, כאשר בחצי השנה האחרונה מתחלפים בו המסרים והתמונות בתדירות גבוהה, בהתאם להתפתחויות הביטחוניות.

בולט השימוש הגובר בשפה העברית בפרסומי התעמולה האיראניים, כחלק ממאמצי ההפחדה כלפי הציבור הישראלי. מאמצים אלה כוללים גם הפצת תכנים מאיימים ברשתות החברתיות ובאתרים המזוהים עם המשטר, לצד הצהרות מאיימות של בכירים איראנים."