המלחמה באדמת אוקראינה נמשכת: יוליה, תושבת העיר חרסון שבדרום אוקראינה, סיפרה לרשת הטלוויזיה האמריקאית CNN על הימים הקשים: "הצבא הרוסי כבש את חרסון ואת אזור חרסון, ניתק את הקשר הטלפוני שלנו, אנחנו לא יכולים ליצור קשר עם קרובי משפחה ומשפחות לא בעיר ולא מחוצה לה. הבתים שלנו הופגזו והופצצו, אזרחים מתים". 

לדבריה, "יורים על אזרחים במכוניות שלהם. אין סחורה בחנויות, יש אנשים שאין להם אוכל ומים, אין תרופות, תינוקות בלי חיתולים ובגדים.אנחנו מסתתרים. יש עוצר בעיר, אם אנשים יוצאים אחרי שמונה בערב, הם יורים כדי להרוג". 

מוקדם יותר היום, הודיע ראש עיריית מריופול שבמחוז דונצק כי בעקבות הפגזות ממושכות של הצבא הרוסי, אין מים, חשמל וחימום בעיר. כמו כן, המזון אוזל בעיר. בנוסף לכך הוא קרא לסיוע צבאי ואמר שיש ליצור "מסדרון הומניטרי לפינוי אזרחים". בנוסף לכך, אש מחוז סומי שבצפון-מזרח המדינה טען כי הצבא הרוסי השתלט על העיר טרוסטיאנץ.

לכל העדכונים מהלחימה באוקראינה - לחצו כאן

עדכונים שוטפים: 

23:30: זלנסקי: "נאט"ו נתנה אור ירוק להפצצה נוספת של אוקראינה כשסירבה ליצור אזור אסור לטיסה. לא תוכלו לקנות מאיתנו ליטרים של דלק עבור ליטרים מהדם שלנו שנשפך עבור אירופה".

23:03: ראש מחוז סומי: "במהלך ההפגזות של הצבא הרוסי על העיר אוקטירקה נפגע חדר הדוודים והמכונות. בעקבות כך הספקת ההסקה לעיר הושתה". 

22:40: משטרת אודסה דיווחה כי כפרי הנופש זאטוקה ובילנקה הופגז על ידי הצבא הרוסי