אישה אוקראינית שהתחזתה לבת משפחת רוטשילד הסתננה לאחוזת מר-א-לאגו של נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ, כך דווח הבוקר (ראשון) ב"ניו יורק פוסט". על פי הדיווח, אינה יאששישין בת ה-33, שיקרה לעובדי אתר הנופש שהיא למעשה היורשת להון המשפחה הנחשבת - אנה דה רוטשילד.

"סיכון פוטנציאלי": קהילת המודיעין האמריקאית בצעד חריג נגד טראמפ

מעל 300 מסמכים מסווגים: פרטים חדשים על החומרים שנמצאו אצל טראמפ

עוד דווח כי אינה הופיעה במספר רב של אירועים במאר-א-לאגו, והתערבבה עם אנשים כמו טראמפ, סנטור דרום קרוליינה, לינדזי גרהאם ואחרים, בזמן שמילאה את התפקיד כנשיאת United Hearts of Mercy, שנוסדה על ידי אוליגרך רוסי בפלורידה. עוד נטען כי במסגרת ההתחזות גייסה מאות אלפי דולרים לקרן בניהולה, לקמפיין שהיה אמור לסייע למשפחות שנפגעו כתוצאה מנגיף הקורונה. 

פשיטת סוכני ה-FBI על בית הנופש של טראמפ. רויטרס

כעת, יאששישין נחקרת על ידי הרשויות בחשד להתזות, ובנוסף נחקרה על ידי הרשויות בקנדה בגין פשעים פיננסים לכאורה. למעשה, היא בתו דוברת רוסית של נהג משאית באילינוי. לא ברור מתי היא הגיעה לארה"ב.

לפי העיתון, היא ערכה כמה נסיעות לאחוזת הנשיא לשעבר בפלורידה עם זהותה הבדויה כדי ליצור קשרים עם כמה מהמנהיגים הגדולים במדינה. עוד דווח כי היו לה שני דרכונים מזויפים מארה"ב ומקנדה עם השם "אנה דה רוטשילד". רישיון נהיגה של פלורידה על שמה, וכן בכתובתה נרשמה אחוזה במיאמי ביץ' בשווי 13 מיליון דולר בה היא מעולם לא גרה.