צרפת מזועזעת: תושבת פריז בת 24 נאשמת ברצח ואונס של ילדה בת 12 שגופתה נמצאה במזוודה, וגבר בן 43 נחקר בחשד למוערבות ברצח לאחר שהודה כי סייע לה במעשה. כמו כן, הרשויות בצרפת טוענות כי הנאשמת סובלת מהפרעות פסיכיאטריות. כך דווח היום (שלישי) בחדשות France24.

התובעים מסרו כי בעת שנחקרה, הצעירה מסרה "הצהרות משתנות, היא החליפה בין הודאות והכחשת עובדות של המקרה". אולם, לאחר מכן הודתה הנאשמת כי לקחה את הילדה לדירתה של אחותה שם אילצה אותה להתקלח.

על פי הנתיחה לאחר המוות שבוצעה לילדה, נמצא כי היא מתה בשל "אי ספיקת לב-נשימתית עם סימני חניקה ודחיסה". על פניה וגבה נמצאו פצעים נוספים וכן פצעים גדולים בצווארה. בנוסף, ומסיבה שאינה ידועה, נמצאו איורים של המספרים 0 ו-1 שנכתבו באדום על כפות רגליה.

עורך דינה של הנאשמת הביע הזדהות עם משפחתה של הילדה וקרא לעיתונות שלא לדווח על "שמועות", והתעקש על חזקת החפות של מרשתו.

המקרה החל בסוף השבוע האחרון לאחר שהוריה של הילדה התקשרו למשטרה כשבתם לא חזרה מחטיבת הביניים ביום שישי. לאחר מכן, גילה הומלס מזוודה חשודה שהוסתרה מתחת לבדים בחצר בניין בפרבריה של פריז, והיה הראשון לגלות את הגופה. חוקרי משטרה שהגיעו למזוודה החלו בחקירה וגילו במצלמות אבטחה של הבניין את החשודה במעשה. לאחר מעקב פיזי ואיכון טלפוני, נעצרה ביום שבת הנאשמת בת ה-24.

מהרגע בו התפרסם המקרה המזעזע ברחבי צרפת, החלו תושבים מקומיים להניח פרחים בשער בניין המשפחה לזכרה של הילדה. בינתיים, רשויות החינוך בעיר הודיעו כי יקימו סיוע פסיכולוגי לצוות ולתלמידים בבית הספר של הנרצחת.