נשיא אוקראינה, וולדימיר זלנסקי, התייחס הערב (שבת) לראשונה לדבריו של שר החוץ האיראני, בהם הודה כי טהרן העבירה "כמות מוגבלת" של מל"טים לרוסיה, וטען כי הוא משקר והכוחות האוקראינים מיירטים לפחות 10 מל"טים ביממה. 

דיווח: ישראל סיפקה לאוקראינה מידע על המל"טים האיראנים שהועברו לרוסיה
צונח בלב העיר ומתפוצץ: תיעוד דרמטי של מתקפת המל"טים על קייב

קודם לכן, דווח בעיתון הגרמני "בילד" כי ביום חמישי האחרון נחת מטוס תובלה מאיראן עמוס טילים בליסטיים ומל"טים בנמל התעופה של ונוקובו ברוסיה. בתמונות שהגיעו לידי העיתון ממקורות אנונימיים נראים מטוסים של חברה איראנית ומלגזה פורקים ארגזים גדולים מהמטוס ומובילים אותם להאנגר.

שר ההגנה האוקראיני טען כי הרוסים השתמשו כמעט ברוב האספקה הראשונה של המל"טים וכי טהרן התחייבה להעביר עד 2,400 מל"טים לקרמלין. מוקדם יותר היום, דיווח המשמר הלאומי של אוקראינה כי לפחות שישה מל"טים איראנים יורטו והושמדו מעל אזור מיקולאיב.

אתמול, דווח ב-CNN כי גורמי המודיעין האמריקאי סבורים שאיראן מבקשת את עזרתה של רוסיה כדי לחזק את תוכנית הנשק הגרעיני שלה. לפי הדיווח, הפנייה לרוסיה היא מעין "תוכנית גיבוי" לטהרן, למקרה בו הסכם הגרעין עם מעצמות העולם לא יתממש. לפי הדיווח, המודיעין מצביע על כך שאיראן ביקשה מרוסיה עזרה ברכישת חומרים גרעיניים נוספים ובייצור דלק גרעיני, כך אמרו מקורות שתודרכו בנושא. הדלק עשוי לסייע לאיראן להפעיל את הכורים הגרעיניים שלה ולקצר עוד יותר את מה שמכונה "זמן הפריצה" של איראן ליצירת נשק גרעיני.