המלחמה באירופהתמונות שהופצו ברשתות החברתיות העלו תהיות רבות לגבי תמיכתה של ישראל במלחמה באוקראינה. בתמונות שהופצו, ניתן לראות משוריינים מתוצאת ישראל, בשירות הצבא האוקראיני בשדה הקרב בחרסון. התמונות העלו שאלות רבות, נוכח הסירוב הישראלי להתערב בלחימה ולהעביר נשק לצבא האוקראיני. 

בתוך כך, בציוץ שהופץ ברשת "הטוויטר", נכתב כי "לראשונה אי פעם נצפו כוחות אוקראינים תוך שימוש בכלי רכב צבאיים מתוצרת ישראל". על פי הציוץ, מדובר במשוריינים שיוצרו בחברת GAIA. עוד נכתב כי "אין מידע עד כה, כיצד כלי הרכב הללו הופיעו באוקראינה". 

כזכור, גורמים רשמיים באוקראינה הצהירו כי הסיוע של הרפובליקה האסלאמית למוסקבה, בזמן המלחמה, צריך לשכנע את ישראל לנטוש את העמדה של מניעת הסיוע הצבאי לקייב. בתוך כך, שגריר אוקראינה בישראל, יבגן קורנייצ'וק אמר כי נפגש עם השגריר האמריקאי בישראל, טום ניידס, וביקש בפניו לנסות ולשכנע את ישראל לספק תמיכה צבאית לקייב, כך פורסם באתר The Hill.

על פי הפרסום, גורמים באוקראינה רוצים להמשיך וללחוץ על ממשל ביידן, להגביר את הלחץ על ישראל, שגינתה את הפלישה הרוסית לאוקראינה והעניקה סיוע הומנטירי, אך עם זאת, נמנעה מלסייע צבאית. הגורמים מסרו בנוסף כי ממשל ביידן צריך למלא תפקיד במסע הלחץ על ישראל. זאת, מכיוון שלטענתו של שגריר אוקראינה בישראל, "ארה"ב היא המדינה היחידה שישראל מקשיבה לה". בנוסף, קורנייצ'וק אמר כי "היחסים עם ישראל התקדמו בשבועות האחרונים בכמה נושאים טכניים הקשורים להגנה. כולל מערכות התרעה מתקדמות שמסייעות להתריע בפני התקפות טילים".